گیمزکام ۲۰۱۷؛ میزبان ۹ شرکت بازی‌سازی ایرانی

    کد خبر :88443

نهمین دوره از نمایشگاه بازی های رایانه‌ای گیمزکام در تاریخ ۲۲ الی ۲۶ اوت سال ۲۰۱۷، در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، گیمزکام به عنوان بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه‌ای و ویدیویی در جهان و سپس در اروپا شناخته شده است که انتظار می رود بیش از ۹۰۰ غرفه دار از کشورهای مختلف در این رویداد بزرگ شرکت کرده و حضور یابند.

هدف از برگزاری نمایشگاه، گردهمایی تولیدکنندگان ، بازی‌های ویدیویی معرفی محصولات آن‌ها و سخت‌ افزارهای مناسب برای بازی است. همواره شرکتهای بزرگی نظیر مایکروسافت در این نمایشگاه شرکت کرده و به معرفی محصولات جدید خود می پردازند.

یکی از ویژگی‌هایی که این دوره از نمایشگاه گیمزکام را از سایر دوره های قبلی ان متمایز می سازد، افتتاح آن توسط آنگلا مرکل – صدر اعظم آلمان – است.

بنیاد ملی بازی ‌های رایانه‌ ای در ایران نیز طبق برنامه‌ ریزی های سالانه پاویون ایران را در این نمایشگاه برپا خواهد کرد و از ۹ شرکت ایرانی برای حضور در این نمایشگاه حمایت می کند.

این دوره از نمایشگاه گیمزکام در سال ۲۰۱۷ فضای وسیع تری را در اختیار دارد چراکه برای نخستین بار از سالن شماره یک نمایشگاه شهر کلن استفاده شده که مجموعا منطقه ای بالغ بر ۲۰۱ هزار متر مربع را شامل می شود و این به معنای ۴ درصد رشد فضای فیزیکی این نمایشگاه است.

امسال نیز فرصت حضور برای نه شرکت بازی‌سازی در فضای پاویون ایران فراهم شده که می‌توانند از این فرصت جهت برقراری قرار ملاقات‌های تجاری با ناشران و دیگر فعالان مهم صنعت بازی در دنیا بهره‌مند شوند.

در طول مدت چند روزه این نمایشگاه، کنفرانسی با هدف بحث و گفت‌وگو درباره موصوعات و ورزشهای داغ در بازار جهانی ، یک کنگره و همچنین یک کارگاه برگزار خواهد شد.

برای آن دسته از طرفداران بازی های ویدیویی و رایانه‌ای در جهان، این نمایشگاه به طور قطع تجربه به یاد ماندنی و شگفت انگیزی خواهد بود.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ هم طبق روال معمول در سالهای پیشین، درروزهای پایانی خود (۲۵ تا ۲۷ اوت) به یک جشن روز اختتامیه در مرکز شهر کلن آلمان ختم می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید