از سریال اسعدیان با بازی معتمدآریا تا «سرزمین کهن» تبریزی

    کد خبر :88376

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از تدارک پخش سریال‌های «عقیق» ویژه ایام محرم، «آنام» و سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی و همچنین پیش‌ تولید سریال‌های ملودرام جدید که در آستانه‌ آغاز تصویربرداری هستند، خبر داد.

مهدی روشن‌روان در گفت‌وگو با ایسنا درباره سریال «عقیق» که ویژه ماه محرم تولید شده است، اظهار کرد: این سریال در ۱۲ قسمت دهه محرم به روی آنتن خواهد رفت.

سریال محرمی «عقیق» در شبکه سه تولید می‌شود که به سال‌های ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۰ بازمی‌گردد. این مجموعه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به پخش خواهد رسید.

این سریال سال گذشته قرار بود به تولید برسد اما حامد عنقا همان زمان از نگارش آن انصراف داد و فیلمنامه این سریال را سعید نعمت‌الله به نگارش درآورد.

«عقیق» حدود دو هفته پیش به برآورد تولید رسیده است و به زودی وارد پیش تولید خواهد شد.

این سریال در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود و فضای آن تاریخ معاصر را دربرمی‌گیرد که به سال‌های ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۰ می‌رسد.

«آنام» سریال بعدی شبکه سه برای پخش

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از پخش مجموعه‌ی «آنام» پس از سریال «عتیق» خبر داد و گفت: پس از سریال «عقیق» مجموعه «آنام» به کارگردانی جواد افشار روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد و پس از آن نیز مجموعه لیسانسه‌ها برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است.

تصویربرداری فاز اول سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم امیر عباس پیام با حضور بازیگران شاخص آذربایجان در شهرستان کلیبر کلید خورد.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی خانی، امیر دلاوری، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و بازیگران آذری؛ شهرام خزرایی، ناصر هاشمی،مهشید جوادی، هادی افتخارزاده، وحید فرشی، امیر شاکری، شهزاد شکوریان، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شادخواه، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضازاده، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پورصدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، امین حاجی اکبری بازیگران این مجموعه هستند.

سریال عسگرپور در آستانه‌ی ساخت

روشن‌روان در عین حال درباره سریال‌هایی که در دستور ساخت و مراحل پیش تولید قرار دارند، توضیح داد:‌ سریال «دستت را به من بده» مهدی عسگرپور این روزها مراحل نگارش و پیش تولید را طی می‌کند و به زودی کلید خواهد خورد.

او گفت:‌ سریال «دستت را به من بده» به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی یک ملودرام اجتماعی است.

تاکنون خلاصه ۳۷ قسمت از این سریال آماده شده و فیلمنامه ۱۵ قسمت نیز به طور کامل به نگارش درآمده است.

محمد مهدی عسگرپور کارگردان سینما و تلویزیون آخرین بار با سریال «نفس گرم» در تلویزیون حاضر شد که از شبکه یک به پخش رسید.

«سوگند» همایون اسعدیان در آستانه کلید خوردن

روشن‌روان از کلید خوردن سریال سوگند به کارگردانی همایون اسعدیان و آهو به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد خبر داد و گفت:‌ این دو سریال نیز در آستانه پیش تولید و کلید خوردن هستند. مجموعه آهو که یک سریالی تاریخی است و به دوره قاجار مربوط می‌شود. مجموعه سوگند نیز یک ملودرام اجتماعی است که در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد.

سریال «سوگند» به کارگردانی همایون اسعدیان مدتی است که پیش تولید خود را می‌گذراند و فیلمنامه آن برای ساخت کامل است.

تهیه‌کنندگی این اثر را «حسین طاهری» بر عهده دارد و از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی «سوگند» می‌توان به فاطمه معتمدآریا، علیرضا کمالی، سلطانی و … اشاره کرد. بخش عمده‌ای از بازیگران این سریال را هنرپیشه‌های کمتر شناخته شده تشکیل می‌دهند.

داستان این سریال در سه دهه رخ می‌دهد و به خانواده ای اشاره دارد که داستان زندگی شان از دهه ۶۰ شروع شده، بخشی از آن در دهه ۷۰ روایت می شود و بخشی هم تا دهه ۸۰ ادامه دارد. این خانواده با وقایع مختلفی از جنگ گرفته تا مسایل مختلف رو به رو هستند.

سرزمین کهن کی پخش می‌شود؟

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال سرزمین کهن کمال تبریزی که آیا پخش هر شبی خواهد داشت، توضیح داد: مجموعه «سرزمین کهن» در حال تدارک برای پخش است و به شکل هفتگی به روی آنتن خواهد رفت اما زمان دقیقی برای پخش آن قطعی‌ نشده است.

روشن‌روان درباره طرحی که مهران مدیری به شبکه سه سیما ارائه داده است، نیز توضیح داد: این طرح مربوط به گروه اجتماعی است و سریال محسوب نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید