عارف: ما اصلاح طلبان قطعا خودمان را اصلاح خواهیم کرد

    کد خبر :88136

محمدرضا عارف می گوید: قطعا همه احزاب و نهادها باید مهمترین مسئله خود را کادرسازی بدانند چراکه ما اگر به همین روال بخواهیم پیش برویم قطعا در چندسال آینده با یک بحران روبه رو خواهیم شد.
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره وظیفه احزاب در کادرسازی و وارد کردن نیروی جوان به عرصه سیاسی به خبرآنلاین گفت: قطعا این وظیفه مسلم احزاب است و از این منظر ما با یک کم کاری مواجه هستیم.

به گزاش بازتاب، او گفت: این کم کاری از این بابت است که ابتدا احزاب از توانمندسازی جوانان در مرحله نخست غافل شدند و در گام بعدی نیز نسبت به معرفی آنها نیز کم کاری صورت گرفت این یکی از جدترین موضوعات مغفول مانده در دو دهه گذشته است.

عارف تشریح کرد: اینکه جوانان بتوانند وارد عرصه شوند یکی از دغدغه هایی بود که در دهه 90 به صورت جدی آن را پیگیری کردیم و در بنیاد امید که می توان گفت بیشتر یک اتاق فکر است تا یک حزب اولویت را به توانمندسازی جوانان دادیم که البته هنوز در این زمینه موفق نشدیم و امیدواریم با کار جدی تر و بیشتر بتوانیم این امر را محقق کنیم.

رئیس فراکسیون امید درباره اینکه آیا وقت تعریف موضوع «بازنشستگی سیاسی» فرا نرسیده است؟ اینکه احزاب برای معرفی نیروی جدید گام بردارند، گفت: قطعا همه احزاب و نهادها باید مهمترین مسئله خود را کادرسازی بدانند چراکه ما اگر به همین روال بخواهیم پیش برویم قطعا در چندسال آینده با یک بحران روبه رو خواهیم شد لذا باید تمام همت احزاب معطوف به کادرسازی و توانمندسازی جوانان باشد.

محمدرضا عارف درباره راهکارهای اصلاحی جریان اصلاحات برای انتخابات مجلس سال 98 و رفع نواقص استراتژی که در انتخابات مجلس دهم به کار گرفته شده بود گفت: این موضوع یک راهبرد است و نمی توان به طور خلاصه آن را تشریح کرد، ما اصلاح طلبان قطعا خودمان را اصلاح خواهیم کرد و هرجایی ایراد و اشکالاتی داشته باشد با شهامت آنها را می پذیریم و خود را اصلاح می کنیم؛ یادمان نرود ما اصلاح طلبیم و و اصلاح را باید از خودمان شروع کنیم.
منبع: خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید