سفارش آنلاین تعویض روغن در محل کار و زندگی

    کد خبر :87398

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ساعات کاری، و با توجه به ترافیک سنگین در شهرها، تنظیم زمان و مراجعه حضوری برای انجام بسیاری از کارها با دشواری و صرف وقت و زحمت بسیار صورت میگیرد.

انجام سرویس دوره ایی خودرو ، تعویض بموقع روغن موتور و فیلترهای روغن و هوا بویژه برای افراد پر مشغله نظیر کارمندان ، پزشکان ، مدیران ، کارگران ، صاحبان کسب و کار و دانشجویان و مخصوصا خانم های خانه دار ، شاغل و دانشجو یکی از این دشواریهاست.

افراد گاهی اوقات، در زمان و کیلومتر مشخص شده موفق به تعویض روغن و فیلترهای خودروی خود نمیشوند و به سلامت و طول عمر موتور خودرو خود آسیب جدی وارد میکنند.

از این رو، “دالینو” برای آسایش شهروندان، برخی خدمات دوره ای خودرو در محل، شامل: تعویض روغن خودرو و فیلترها، فروش لاستیک وتعویض باطری در محل ، را به صورت سفارش آنلاین مطابق استانداردهای تعریف شده برای هرخودرو با استفاده از با کیفیت ترین برندهای اقلام مصرفی ارائه می کند. در حال حاضر سرویسهای دالینو در شهر های تهران و کرج در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل از ساعت هشت صبح تا نه شب با کمترین هزینه و کمتر از قیمت مراکز ثابت این نوع خدمات و بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب ارائه می شود و در آینده در سایر شهرها نیز امکان استفاده از این خدمات میسر خواهد شد. با بکارگیری خدمات “دالینو” و استفاده از سرویس های آن در محل، درزمان و هزینه خود با اطمینان بیشتری صرفه جویی نمایید همچنین انجام کار با نظارت مشتری، اطمینان از اصل بودن کالاها، ارائه خدمات با کیفیت، و سهولت استفاده از طریق سفارش آنلاین و حضور در محل مشتری، از دیگر مزایای ” دالینو ” است.

برای استفاده از سرویسهای فوق، با مراجعه به سایت www.dalino.ir و انتخاب خودروی خود از برندهای متعدد با کیفیت استاندارد تعریف شده ، روغن، فیلترها، لاستیک و باطری متناسب با آن را به منظور تعویض و دریافت خدمات، می توانید انتخاب نمایید. همچنین امکان تعیین آدرس، زمان مراجعه کارشناسان دالینو و پرداخت آنلاین و یا در محل در سایت برای کاربران امکانپذیر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید