رای اعتماد مجلس به کابینه دوازدهم

نماینده مردم پاکدشت: سلطانی فر درحوزه ورزش و جوانان نگرش سیاسی ندارد

    کد خبر :85978

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه گفت: مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نگرش سیاسی به این حوزه ندارد و عدالت محوری را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

«محمد قمی» در پنجمین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سلطانی فر در هر سمتی خدمت کرده موفق، اثرگذار، دلسوز بوده و با پشتکار مسئولیت های خود را انجام داده است، افزود: برنامه همه وزرا خوب بود اما انصافا برنامه سلطانی فر بسیار علمی و کارشناسی و بر اساس توجه به اسناد بالا دستی تنظیم شده است.
این نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: یکی از مشخصه های سلطانی فر نداشتن نگاه سیاسی است و او دارای مرام و روش سیاسی خاصی است و در برخورد با ورزش، نمایندگان مجلس و استانداران نگاه سیاسی ندارد و عدالت محوری سرلوحه برنامه هایش است.
وی رسیدگی به ورزش قهرمانی، پهلوانی، همگانی و حرفه ای را از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به مناطق محروم، توسعه نیافته و روستاهای کشور در برنامه او کاملا مشهود است و نگرش ایشان برای محرومیت زدایی و توجه به روستاها قابل تقدیر است.
قمی تصریح کرد: توجه به روحیه جوانمردی و پهلوانی در ورزش موضوع مهمی است و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان پهلوانان واقعی از دیگر موضوعات مهم است که غایت ورزش ما نیز باید این باشد چرا که پهلوانان واقعی چون حججی ها هستند که دشمنان را به زانو درآوردند.
وی ادامه داد: نباید بگذاریم مردان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم تاریخ گم و فراموش شوند و باید روحیه ایثار و جوانمردی را رشد و توسعه دهیم و برنامه سلطانی فر بر محور جوانمردی و روحیه پهلوانی به معنای واقعی تنظیم شده است و توجه خاص به جوانان و رشد ورزش در بین آنان و در واقع توجه خاص به زندگی ایرانی – اسلامی در برنامه های وزیر پیشنهادی مشهود است.
وی ادامه داد: تلفیق ارزش با ورزش که مساله مهمی است تا ورزش کشور بدون هدف نباشد و با ارزش های انقلاب تلفیق شود که این امر نیز در برنامه های سلطانی فر کاملا مشهود است.
نماینده مردم پاکدشت بیان داشت: در برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به توسعه کمی و توسعه اماکن ورزشی در شهرها و روستاها و حضور بخش خصوصی و مشارکت مردمی در امر ورزش و عنایت به اقتصاد ورزشی توجه شده است.
«قمی» بخشی از وقت خود را به «محمحسین قربانی» نماینده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر برای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان داد.

منبع:ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید