انتصاب «کلانتری» نوید تغییرات مدیریتی انقلابی در دانشگاه آزاد است

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۱

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران در نامه‌ای به رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد از انتصاب حجت‌الاسلام کلانتری به عنوان معاون فرهنگی این دانشگاه قدردانی کردند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران در نامه‌ای به علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی، از انتصاب حجت‌الاسلام کلانتری به عنوان معاون فرهنگی این دانشگاه قدردانی کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر ولایتی

ریاست محترم هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

همان‌طور که مستحضرید جایگاه و اهمیت علم و دانایی به عنوان رکن اصلی پیشرفت و تعالی بر کسی پوشیده نیست؛ ارزش انسان در آموزه‌های اسلامی و قرآنی به دانش اوست، دانشی که باعث رشد و سعادتمندی دین و دنیا انسان گردد.

در این راستا به عنوان یک مجموعه علمی مردم نهاد، دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت سال 1361 تاسیس شد تا منشأ خدمات ارزشمند علمی، پژوهشی و فرهنگی گردد.

در طی سالیان مختلف افرادی تلاش کردند این شجره طیبه را از مسیر حق خواهی خارج و به حیاط خلوت برخی جریانات و گروه‌های سیاسی بدل نمایند که اوج این نوع رفتار را در جریان فتنه سال88 شاهد بودیم.

پس از انتصاب حضرتعالی به سمت ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد امید آن می‌رفت که در مسیر حرکت این دانشگاه شاهد تغییرات ملموس درجهت گام برداشتن در مسیر انقلاب باشیم.

در چنین شرایطی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری که چهره‌ای علمی و دانشگاهی شناخته شده و مقبول و مورد اعتماد دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران می‌باشد، مایه مباهات و امتنان است و نوید آن را می‌دهد تغییرات مدیریتی در همین راستا ادامه پیدا کند.

جناب آقای دکتر کلانتری از افراد شایسته در دانشگاه تهران بوده‌اند که در تمامی مواقع حساس با درایت و توانمندی مدیریتی خویش، توانسته‌اند مشکلات را برطرف و در شرایط دشوار همواره بهترین تصمیم را اتخاذ نموده اند.

ایشان با فهم فرهنگی عمیق متاثر از کلام وحی و سیره اهل بیت همچنین با درک دقیق از انقلابی‌گری و مقتضیات زمان و شناخت دقیق از آموزه‌های دین و مطالبات رهبری در حوزه دانشگاه همیشه ملجا و پناهگاه امن دانشگاه در حوادث گونان و منشاء برکات متعدد در طول دوران مدیریتی در این دانشگاه بوده‌اند.

امید است با انتصاب ایشان به سمت مهم معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد بسیاری از مشکلات ایجاد شده طی سالیان گذشته مرتفع گردد و مسیر پیشرفت در این عرصه مهیا گردد.

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران

اردیبهشت 1396

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید