منتظر یک غافلگیری ویژه باشید

    کد خبر :81508

خواننده و آهنگساز موسیقی آذربایجانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار آلبوم جدید با یک غافلگیری، برگزاری کنسرت در آمریکا و کانادا و تلاش برای اجرای کنسرت تخصصی خبر داد.

رحیم شهریاری نوازنده، آهنگساز و خواننده موسیقی آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: آلبومی را تهیه کردم که هم اکنون تا ۸۰ درصد کارهای آن به اتمام رسیده و طبق برنامه ریزی که انجام گرفته بین چهار تا پنج ماه آینده به عنوان هفدهمین اثر گروه موسیقی «آراز» در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. البته هنوز برای آلبوم نام مشخصی در نظر گرفته نشده اما با توجه به اینکه یکی از مهم ترین کارهای این آلبوم هنوز به صورت کامل آماده نشده بنابراین بعد از انتشار این اثر برای انتخاب آلبوم اقدامات لازم را انجام می دهیم.

وی درباره جزئیات تازه ترین آلبومش توضیح داد: در این آلبوم علاوه بر آثار خودم آثار آهنگسازانی از کشورهای آذربایجان و ترکیه نیز استفاده شده و در سه کشور کانادا، آذربایجان و ترکیه کارهای مربوط به ضبط آن نیز انجام گرفته است. این آلبوم همچون آثار قبلی گروه مبتنی بر آثار فولک آذربایجانی است که سعی کردیم همانند کارهای قبلی نگاه متفاوت تری نسبت به اثر قبل داشته باشیم ضمن اینکه من در این آلبوم مانند قطعه «علی بالا» یک غافلگیری ویژه برای طرفداران تدارک دیده ام که علاقه مندان بعد از انتشار اثر متوجه این غافلگیری ویژه خواهند شد.

این نوازنده بیان کرد: تولید هفدهمین آلبوم گروه «آراز» که مانند همیشه با زحمت تمامی افراد گروه انجام گرفته به نوعی در حوزه تولید و انتشار آثار موسیقایی اینچنینی یک رکورد محسوب می شود و امیدوارم این بار نیز بتوانیم با آثاری که تقدیم علاقه مندان می کنیم، مورد عنایت و توجه طرفداران قرار بگیریم.

سرپرست گروه موسیقی «آراز» افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اواسط شهریور ماه امسال به منظور شرکت در یک فستیوال موسیقایی برنامه ای در شیکاگو خواهم داشت و بعد از آن نیز مطابق معمول برنامه های خارجی کنسرت هایی را در تورنتو برگزار می کنم. این در حالی است که در هفته های اخیر نیز مجموعه کنسرت هایی را در تهران و کرج و آذربایجان برگزار می کنیم که خوشبختانه تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

شهریاری در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: کار جدیدی که اخیر در کنسرت هایم انجام می دهم توجه به موسیقی اصیل آذربایجانی در کنار آثار پاپیولاری است که پیرامون موسیقی هایم برای طرفدارانم اجرا می کنم و خوشبختانه با توجه به اجرایی که همراه سازهای تار، کمانچه و دایره داشتیم و دیدیم که مخاطبان کنسرت های ما از این موسیقی نیز استقبال می کنند بنا دارم از این پس روی این موضوع نیز تمرکز ویژه ای داشته و حتما در آینده ای نزدیک کنسرت ویژه را با یکی از خوانندگان کشور آذربایجان برگزار می کنم. به هر حال اغلب مخاطبان، من و گروه را با آهنگ های شاد و پاپیولاری می شناسند که طی این سال ها تقدیم آنها کرده ایم و دوست هم نداریم از این فضا خارج شویم اما به طور حتم خودم شخصا برنامه های ویژه ای را برای موسیقی مقامی آذربایجان در نظر دارم که به زودی جزئیات آنها اعلام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید