روحانی:تبریک به وزنه برداران/این موفقیت نشانی از امید به ساختن فردای بهتر است

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷

رییس جمهوری با تبریک قهرمانی تیم ملی‌ وزنه‌برداری، این موفقیت را نشانه دیگری از شایستگی و امید فرزندان این مرز و بوم به فتح قله‌های سربلندی و ساختن فرداهای بهتر دانست.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی خطاب به این قهرمانان آمده است: اینجانب با تبریک این پیروزی به مردم ایران و قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران، مربیان و یکایک قهرمانان عزیز، موفقیت روزافزون ورزشکاران دلاور کشورمان را از خداوند بزرگ مسالت دارم.
وی افزوده است: امیدوارم در پرتو ایمان و اراده استوار جوانان با استعداد کشور، بیش از پیش شاهد موفقیت‏‌های آنان در صحنه‌ها و رقابت‌های مختلف جهانی باشیم.

**تبریک ولایتی به وزنه برداران
همچنین علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک نیز در پیامی این پیروزی را به تیلم ملی وزنه برداری تبریک گفت.
در بخشی از پیام وی آمده است: کسب مقام قهرمانی رقابت های وزنه برداری آسیا از سوی غیور مردان و افتخارآفرینان اعضای تیم ملی کشورمان در رقابت های بزرگسالان آسیا، موجب مسرت، شادی و غرور ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی شد که نتیجه عزمی راسخ و همتی بلند از سوی همه اعضای تیم اعم از ورزشکاران و قهرمانان، مسئولان و دست اندرکاران و کادر فنی بوده است.
وی در این پیام افزوده است: بی تردید این رقابت با قدرتمندان آسیا نمایشی از قدرت و توانایی های جوانان این مرز و بوم در همه عرصه ها و بار دیگر در ورزش قهرمانی را به نمایش گذارده و اینجانب پیروزی به دست آمده در کسب قهرمانی و ایستادن در سکوی نخست آسیا را به ملت شریف ایران، همه اعضا تیم، سرپرستان و قهرمانان تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی همه این عزیزان آرزومندم.
به گزارش ایرنا، پیکارهای وزنه برداری قهرمانی آسیا از سوم اردیبهشت در سالن المپیک شهر عشق آباد ترکمنستان آغاز و روز شنبه با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در پایان این رقابت ها تیم ایران با 562 امتیاز قهرمان شد و تیم های چین و ازبکستان به ترتیب با 547 و 511 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید