جشنواره عکس سلفی با عنوان «کارگر، تلاش و زندگی» برگزار می شود

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵

سازمان تامین اجتماعی از برگزاری جشنواره عکس سلفی با عنوان «کارگر، تلاش و زندگی» به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی به همین منظور فراخوان دومین جشنواره عکس سلفی برای شرکت عکاسان از امروز منتشر شد.
این جشنواره با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران به مناسبت نامگذاری سال ٩٦ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و با هدف ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی کارگران در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، هنری، کشاورزی و خدماتی برگزار می شود.
براساس این گزارش، این جشنواره در راستای ارتقای انگیزه های کاری، انعکاس و ماندگار کردن صحنه های جذاب و تاثیرگزار عرصه های مختلف زندگی شغلی کارگری و ایجاد فضای پر نشاط و خلاقانه در فضای غیر رسمی سازمانی به منظور تحرک و پویایی در سازمان رسمی و نیل سریع تر به اهداف سازمانی، برگزار می شود.
بر این اساس، حضور در این جشنواره برای همه عکاسان و علاقه مندان آزاد خواهد بود و عکاسان باید طبق موضوعات، کارگر و محیط کار، کارگر و مطالعه، کارگر و فعالیت هنری، سفره کارگری، سفر یا ماموریت های کاری، سلفی با اعضای خانواده و جمع دوستانه یا به همراه مدیران، عکس های خود را به ثبت برسانند.
هر عکاس می‌ تواند سه قطعه عکس شماره گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی خود به آدرس پست الکترونیک photo@tamin.ir ارسال کند، همچنین عکس‌ های ارسالی باید مستند باشد و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد کند.
عکاسان باید آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری یازدهم خرداد ١٣٩٦ به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
براساس این گزارش به نفر اول عکس برگزیده، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و ٢سکه تمام بهار آزادی و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب، لوح تقدیر به همراه یک و نیم و یک سکه تمام بهار آزادی اهدا و به سایر هنرمندانی که آثارشان پس از داوری پذیرفته شده است، مبلغ 2 میلیون ریال به عنوان حق التصویر تقدیم می شود.
علاقه مندان می توانند به منظور مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.photo.tamin.ir مراجعه کنند.
سال گذشته نیز به مناسبت هفته کار و کارگر جشنواره عکس سلفی برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید