افتتاح بزرگترین مرکز دندانپزشکی در هفته معلم/ خدمات اقساطی به فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به افتتاح بزرگترین مرکز داندانپزشکی ویژه فرهنگیان گفت:خدمات ارائه شده در این مرکز برای فرهنگیان اقساطی است.

محسن بهارلو با اشاره به ایجاد درمانگاه دندانپزشکی ویژه فرهنگیان در شهر تهران اظهار کرد: این مرکز دندانپزشکی در هفته معلم افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت دهان و دندان در کشور افزود: متأسفانه خدمات دندانپزشکی گران است بنابراین تلاش کردیم با افتتاح این مرکز دندانپزشکی خدماتی را به فرهنگیان ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این مرکز دندانپزشکی در خیابان طالقانی تهران قرار دارد که شامل 15 یونیت دندانپزشکی است. این مرکز بزرگترین مرکز دندانپزشکی کشور خاص فرهنگیان است که تجهیزات پیشرفته‌ای برای آن خریداری شده همچنین 10 مرکز درمانی دیگر داریم که این مراکز نیز در مجموع 70 یونیت دارند.

بهارلو ادامه داد: خدمات دندانپزشکی در این مرکز برای فرهنگیان اقساطی است که تعرفه خدمات ارائه شده 20 درصد پایین‌تر از تعرفه اعلامی وزارت بهداشت است  و نگاه ما سودآوری نیست همچنین فضایی را برای آموزش دانش‌آموزان در بحث پیشگیری در نظر گرفته‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید