سرپرست دانشگاه آزاد هرگونه عزل و نصب و انعقاد قرارداد مالی رامنتفی کرد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای اعلام کرد: تا اطلاع بعدی از هرگونه عزل و نصب در تمامی مشاغل تحت پوشش دانشگاه خودداری شود.از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان ضمن قدردانی از خدمات حمید میرزاده رییس پیشین این دانشگاه ، خطاب به روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات امنای استان ها)، روسای واحدهای جامع مستقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما این دانشگاه ابلاغیه صادر کرد.
نوریان هفته گذشته از طرف علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد به عنوان سرپرست دانشگاه و به جای حمید میرزاده منصوب شد.
در این بخشنامه آمده است:
به منظور ایجاد جو آرامش، اطمینان و استمرار خدمت رسانی به دانشجویان در دانشگاه، تا اطلاع بعدی از هرگونه عزل و نصب در تمامی مشاغل تحت پوشش دانشگاه خودداری و موارد ضروری را با اینجانب مکاتبه کرده تا در صورت صلاحدید مجوز لازم داده شود.
تمامی قسمتها، واحدها و بخش های وابسته و تابعه این دانشگاه وظایف قانونی خود را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشند و نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.
در قسمت دیگر ابلاغیه نوشته شده است: قرارداد های جدید بالای یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) فعلا منعقد نشده و درباره قراردادهای فوری کمتر از آن نیز پس از تایید عامل خزانه دار استان و تصویب معاون اداری و مالی سازمان مرکزی اقدام شود.
نوریان در مورد تداوم قراردادهای موجود نیز تصریح کرده است که در چارچوب مصوبات قانونی اقدام و از ایجاد هرگونه تعهد جدید پرهیز شود.
در قسمتی دیگر آمده است: بر اساس بندهای این بخشنامه با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، هیچ یک از بخش های ستاد مرکزی و واحد و مراکز دانشگاهی و واحدهای تابعه و وابسته مطلقا مجاز نیستند که در اوقات اداری و یا با صرف هزینه از منابع دانشگاه برای گروه های سیاسی و کاندیداهای مورد نظر فعالیت و تبلیغ کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید