ورود حزب موتلفه به رقابت‌های سیاسی “حزب بازی” نیست

  • سیاسی
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۵۳

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کلمه حزب بازی در مورد ما درست نیست.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گردهمایی هوادارن مصطفی میرسلیم که عصر امروز شنبه (9 اردیبهشت) در موسسه فرهنگی رفاه برگزار شد، اظهار داشت: اشکالی که در بیانات شخصیت‌های معتبر شنیده می‌شود این است که آمدن حزب موتلفه اسلامی به رقابت های سیاسی را “حزب بازی” تلقی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر حزبی بدون فهم خواست‌های عمومی مردم و فقط در اتاق های دربسته خود برای اداره کشور برنامه‌ریزی کند و کاری به کار متخصصان و صاحب نظران نداشته باشد این کلمه حزب بازی در این مورد درست است و در مورد ما درست نیست.

دبیرکل حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه اسلامی با سه پشتوانه متقن وارد انتخاباتی ریاست جمهوری شده است. یک، مرامنامه و اساس نامه‌ای بر اساس موازین اسلامی است که ویرایش نهایی حزب موتلفه اسلامی را مرحوم شهید بهشتی در سال 42 انجام دادند.

حبیبی با اشاره به برنامه حزب موتلفه اسلامی برای ورود به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از سه پشتوانه متقن حزب ادامه داد: 54 سال است این حزب تشکیل شده و بدون ذره‌ای انحراف از ارزش‌های اولیه کار خود را انجام داده است.

وی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی با اطمینان کامل به میدان آمده  و با پشتوانه برنامه و مدیران واجد شرایط آمده‌ایم که این پشتوانه را خیلی‌ها ندارند.

حبیبی گفت: از 15 سال پیش، حزب، کار کارگروه های تخصصی را شروع کرده است و با داشتن بانک کامل از افراد با توجه به توانمندی های آنها وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید