لیست استقلال برای فصل بعد لو رفت

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
سرمربی استقلال قصد دارد با حداقل تغییر تیمش را آماده بازی های لیگ هفدهم کند تا این تیم بتواند به روند خوب خود در فصل آینده هم ادامه بدهد.

علیرضا منصوریان با توجه به بازیکنان جوانی که در این فصل در اختیار دارد، چندان نیازی به جذب بازیکن جدید احساس نمی کند و احتمالا با خرید یکی دو بازیکن خود را آماده شروع لیگ هفدهم می کند.

همانطور که منصوریان اعلام کرده است، اولویت باشگاه تمدید قرارداد با بازیکنانی است که هم اکنون قرارداد ندارند و به گفته او آبی ها به هیچ عنوان لیست خروجی ندارند. در استقلال امید ابراهیمی، کاوه رضایی، وریا غفوری، بهنام برزای، امید نورافکن، مجید حسنیی، رابسون، حق دوست، پادوانی، یعقوب کریمی و جابر انصاری بازیکنانی هستند که قراردادی با باشگاه ندارند و اولویت تمدید قرارداد این بازیکنان است.

همچنین با پایان لیگ شانزدهم و به اتمام رسیدن محرومیت استقلال از فعالیت در فصل نقل و انتقالات، سرور چپاروف و روزبه چشمی به لیست این تیم اضافه می شوند که با این شرایط به نظر نمی رسد آبی ها نیاز به مهره زیادی در فصل نقل و انتقالات داشته باشند.

در این بین گفته می شود منصوریان در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب دفاع راست و چپ و یک مهاجم هدف می گردد که در پست مدافع چپ نام مهرداد قنبری، در پست دفاع راست نام دانیال ماهینی و مهدی شیری و در پست مهاجم هدف هم نام سجاد شهباززاه و مرتضی تبریزی مطرح شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید