بروجردی: انتخاب مجدد «روحانی» فرصتی برای تحقق مطالبات زنان است

  • سیاسی
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۰۷

رئیس ستاد زنان حامی روحانی گفت: انتخاب مجدد روحانی فرصت را برای تحقق مطالبات زنان هموار می‌کند.

اشرف بروجردی مسئول ستاد زنان حامی روحانی در همایش زنان حامی روحانی، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: امیدوارم زنان و مادرانی که در این همایش حضور دارند 29 اردیبهشت دوم خردادی دیگر رقم زنند.

وی افزود: کم نیستند زنانی که با همت و تلاش خود زمینه را برای ایرانی والاتر و عزتمندتر فراهم کردند و همچنان دل در گروی اعتلای ایران اسلامی دارند.

رئیس ستاد زنان حامی روحانی از زنان و دختران این جلسه خواست با تلاش و کوششی مضاعف و اندیشه‌ای که حاصل مقاومت و زحمات آنهاست گام‌هایی را در در زمینه تلخی و ناکامی‌های گذشته بردارند.

وی یادآور شد: زنان جامعه امروز خواستار آزادی فکر اندیشه و ایجاد فرصت برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود کشور هستند. اینکه باور شوند و به جامعه بقبولانند که جز با باور این نسل نمی‌توانند ایران را سرافراز کنند.

بروجردی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در حوزه زنان، تصریح کرد: دیدیم مدیران طی 4 سال گذشته در حوزه زنان چه تلاش‌هایی صورت دادند و چه فرصت‌هایی را آفریدند که آخرین آن فرصتی بود که رئیس‌جمهور در زمینه تساوی شغلی زنان و مردان مطرح کرد.

بروجردی اضافه کرد: در چهار سال گذشته  تلاش‌هایی برای ایجاد فرصت‌های جدید برای زنان و دختران ایرانی صورت گرفت و ما با انتخاب دوباره روحانی به دنبال به تکامل رساندن و کامل کردن این فرصت‌ها هستیم.

وی با‌ بیان اینکه‌ مطالبات زنان بیشتر در حوزه  علم هنر اندیشه ورزش و آسیب‌های اجتماعی است، اضافه کرد: ما معتقدیم با انتخاب دوباره جناب حسن روحانی عرصه را برای تلاش بیشتر در تحقق حقوق و مطالبات زنان هموار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید