کرسی قدرت نخست وزیر پاکستان روی آب شناور شد

  • سیاسی
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹

رهبر حزب «تحریک انصاف» در جمع هوادارانش با دروغگو خواندن نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: نام شخصی که از سوی دولت به من پیشنهاد رشوه داده است را در دادگاه می‌گویم.

«عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان در پی ادعای پیشنهاد رشوه 100 میلیون دلاری نخست وزیر، اعلام کرد که حاضرم نام شخصی که این پیشنهاد را داده است در دادگاه فاش کنم.

وی افزود: اگر نام این شخص که به «شهباز شریف» برادر نخست وزیر پاکستان منتسب است زودتر فاش شود برای او مشکلات جانی به وجود خواهد آمد.

عمران خان در ادامه انتقاداتش به دولت نواز شریف گفت: پاکستان هیچ سیاستی برای دفاع از اتباعش ندارد و احترامی برای شهروندانش قائل نیست. من به آمریکا سفر کردم و 6 ساعت در فرودگاه مورد بازرسی قرار گرفتم ولی دولت اسلام‌آباد هیچ اقدامی انجام نداد.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان تصریح کرد: برای همه روشن شده است که نواز شریف دروغگوست و زیبنده نیست که دروغگو نخست وزیر پاکستان باشد.

وی در دفاع از مردم کشمیر گفت: اگر مردم کشمیر مسلمان نبودند تمام دنیا برای دفاع از آنها بر می‌خواستند ولی این مردم مظلوم مسلمان هستند و حضور حدود 700 هزار نظامی هندی در یک منطقه کوچک نشان دهنده عمق درد و رنجی است که مردم این منطقه متحمل می‌شوند.

عمران خان از سال 2014 اعتراضات گسترده علیه نخست وزیر پاکستان را آغاز کرد و اخیرا با شکایتی از فساد اقتصادی نوازشریف که به «پاناما لیکس» شهرت پیدا یافته، توانست دو قاضی از پنج قاضی را متقاعد کند که وی صلاحیت نخست وزیری را ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید