فدراسیون والیبال در انتظار تسویه حساب خودروسازان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۴
    کد خبر :730923

بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها تا پایان وقت اداری امروز (۲۴ تیرماه) تمدید شد.

تا کنون 8 باشگاه لیگ برتری اقدامات لازم برای تسویه بدهی گذشته را انجام داده‌اند و فدراسیون والیبال بر اساس برنامه تدوین شده حرکت می‌کند؛ در صورتی که سایر باشگاه‌ها به موقع اقدامات لازم را انجام ندهند، لیگ برتر مردان سال ۹۹ با هشت تیم برگزار خواهد شد.

در بین تیم‌هایی که هنوز مراحل تسویه حساب خود را انجام نداده‌اند نام تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی تهرانی یعنی پیکان و سایپا هم به چشم می‌خورد. مسئولان فدراسیون به دنبال برگزاری لیگ برتر با حضور 12 تیم هستند و به همین دلیل توقع دارند که خودروسازان هم هرچه زودتر برای تسویه حساب خود وارد عمل شوند.

به گزارش فارس،گفته می‌شود سایپایی‌ها برای جلب رضایت مسئولان فدراسیون چندین نامه به کمیته مسابقات ارسال کرده‌اند، اما پیکانی‌ها حتی در همین حد هم قدمی برنداشته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد توافقات اولیه بین فدراسیون و باشگاه سایپا صورت گرفته است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا خودروسازان برای حضور در لیگ برتر وارد عمل خواهند شد یا اینکه لیگ پیش‌رو بدون حضور آنها و با 8 تیم برگزار می‌شود؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید