توهم شیشه مرد معتاد را به رفیق کُشی کشاند / قاتل: فکر کردم به همسرم سوءنیت دارد خفه‌اش کردم

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱
    کد خبر :730224

۴۰ روز قبل خبر کشف جسد مردی معتاد در خانه مجردی اش واقع در حصارک کرج به پلیس اعلام شد. در پی اعلام وقوع قتل توسط مرکز پیام پلیس آگاهی بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مقتول به‌نام کیان ۳۵ساله معتاد به موادمخدر بوده و در خانه‌ای مجردی زندگی می‌کرده و در روز وقوع حادثه، قاتل با بستن دست و پای او به وسیله یک سیم برق او را خفه کرده و از محل متواری شده است.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان درباره این پرونده گفت: کارآگاهان با بررسی‌های میدانی متوجه شدند که مقتول با یکی از دوستانش مراودات زیادی داشته اما او نیز پس از وقوع قتل متواری شده و کسی از محل مخفی شدنش خبر ندارد.

سرانجام با تلاش و پیگیری ۴۰ روزه کارآگاهان درنهایت مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کرج شناسایی شد و ماموران او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم که ۳۴ سال دارد و معتاد است، ضمن اعتراف به قتل گفت: من سال‌ها با مقتول رابطه دوستی داشتم. مدتی بود که همسر و بچه‌هایش او را ترک کرده بودند و او تنها زندگی می‌کرد. بیشتر اوقات به خانه ما می‌آمد و من هم گاهی به خانه او می‌رفتم و با همدیگر موادمخدر مصرف می‌کردیم، روز حادثه مقدار زیادی مواد روانگردان شیشه تهیه کردم و برای استعمال آن به منزل مقتول رفتم. بعد از مصرف مواد دچار توهم شدم و فکر کردم او به همسرم سوءنیت دارد. ناگهان حالم بد شد و با سیم برق او را خفه کردم. بعد هم دست و پایش را بستم. چون از جسدش ترسیدم، فکر می‌کردم روحش در تعقیب من است. به همین خاطر بلافاصله فرار کردم.

به‌ گزارش ایران،رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: استفاده از مواد روانگردان تبعات زیادی دارد. به طوری که فرد پس از استفاده از آن دچار توهم شدید می شود و دست به اقدامات غیر قابل جبران می‌زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید