برد خفیف بارسلونا در شب رکوردزنی مسی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳
    کد خبر :730207

بارسلونا در هفته سی‌وششم لالیگا، مهمان وایادولید بود و در پایان ۹۰ دقیقه این تیم را با نتیجه ۰-۱ شکست داد. در این دیدار لیونل مسی باز هم موفق به گلزنی نشد اما توانست به آرتورو ویدال زننده تک گل این دیدار، پاس گل بدهد.

این بیستمین پاس گل این بازیکن در فصل جاری بود و توانست با ۲۰ گل و پاس گل دومین بازیکن باشد که در قرن بیست ویکم به این تعداد گل زده و پاس گل در یک فصل دست یافته است. قبل از مسی، تیری هانری در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳ و در زمان حضور در تیم آرسنال، موفق به ثبت چنین آمار درخشانی شده بود.

مسی همچنان در این دیدار موفق شد با رکورد یازده ساله ژاوی برابری کند و پس از هافبک سابق بارسا، به تنها بازیکن لالیگا مبدل شود که موفق شده است در یک فصل لالیگا ۲۰ پاس گل بدهد. قبل از این ژاوی موفق شده بود در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ برای هم‌تیمی‌هایش ۲۰ پاس گل بسازد.

به گزارش همشهری،این در حالی‌ست که مسی فرصت دارد تا در دو بازی باقیمانده بارسا، این رکورد را به نام خودش کند. بارسلونا در این بازی در دقیقه ۱۵ این دیدار آرتو ویدال تک گل بازی را درون دروازه حریف جای داد. با این پیروزی بارسلونا با یک بازی بیشتر فاصله یک امتیازی با رئال مادرید در صدر جدول با ۷۹ امتیاز حفظ کرد.

رئال مادرید در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف گرانادا تیم هشتم جدول می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید