مهاجری: بازیکنان انگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس دارند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴
    کد خبر :729540

 رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران، اظهار داشت: ما بازی سختی در پیش داریم. تیم پرسپولیس از شرایط خوبی برخوردار است. آن‌ها در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. هماهنگی آن‌ها با یکدیگر بسیار مناسب است و این موضوع کار را برای هر تیمی سخت خواهد کرد. در فرصتی که داشتیم، بازیکنان را از شرایط روحی و روانی آماده کرده ایم تا مسابقه خوبی مقابل پرسپولیس برگزار کنند.

بازیکنان خوب تمرین کرده و انگیزه زیادی دارند

وی در خصوص وضعیت روحی بازیکنان ماشین سازی با توجه به اینکه در ۸ بازی قبلی لیگ برتر بردی نداشته اند، عنوان کرد: بازیکنان بسیار خوب تمرین کرده اند و نیمه دوم مقابل نفت مسجدسلیمان فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتند. آن‌ها خوب کار کرده اند و برای گرفتن نتیجه مناسب برابر پرسپولیس از انگیزه زیادی برخوردار هستند.

سرمربی ماشین سازی افزود: خیلی به باخت های گذشته توجه نمی‌کنیم و بازی‌های قبلی دیگر اهمیتی ندارند. نگاه ما به آینده خواهد بود تا با انجام بازی خوب به پیروزی برسیم.

به گزارش جوان،مهاجری درباره صحبت هایش بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان که اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند، گفت: منظور من از این صحبت اشاره به بازیکن خاصی نبود و به صورت کلی آن را مطرح کردم. به هر حال هر تیم چند بازیکن اسمی دارد و آن‌ها باید با تمرین کردن و تلاش زیاد از اعتبار خود دفاع کنند.

ساختار لازم برای حفظ سلامتی بازیکنان را نداریم

وی در مورد شرایط فعلی لیگ برتر، بیان کرد: لیگ برتر در حال حاضر با تضاد رو به رو است، متاسفانه یک تیم بازی کرده و دیگری بر می‌گردد. در تست‌ها به مشکل خورده و نتوانسته ایم این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم. من زمانی که خارج از فوتبال بودم برداشت متفاوتی داشتم، اکنون به نظرم سلامتی بازیکنان بسیار مهم است. حالا که این موضوع را از نزدیک لمس می‌کنم، به نظرم از ساختار لازم برای برگزاری مسابقات و حفظ سلامتی بازیکنان برخوردار نیستیم. کشورهای دیگر به خوبی رقابت‌ها را آغاز کرده و در حال تمام کردن بازی‌ها هستند، در حالی که فوتبال ما همچنان بلاتکلیف است. اگر قرار به برگزاری بازی‌ها است، باید محکم پای آن ایستاده و شیوه نامه های بهداشتی را هم رعایت کنیم.

در مسجدسلیمان داخل اتاق‌ها تله موش گذاشته بودند

مهاجری درباره وضعیت شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: شرایط مناسبی نبود. تیم نفت مسجدسلیمان دارای کادرفنی خوب و طرفداران قابل احترامی است. وقتی وارد مجموعه برای استراحت شدیم، یکی از بازیکنان به من گفت که داخل اتاق‌ها تله موش گذاشته اند. این مسائل مطرح است که نمی‌توان شیوه نامه بهداشتی را رعایت کرد. امکانات لازم در خیلی از مکان‌ها وجود ندارد.

وی درباره نتیجه بازی با پرسپولیس، گفت: نتیجه را نمی‌دانم، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، تا با نتیجه‌ای مناسب زمین بازی را ترک کنیم.

سرمربی ماشین سازی بیان کرد: خوشحالم که از یک منطقه فوتبال خیز (مازندران) به یک مکان فوتبالی دیگر (تبریز) آمده ام. در بازی گذشته ۴ تعویض انجام دادیم. اگر تعویض روی کیفیت تیم تاثیر مثبت بگذارد، حتما این کار را انجام خواهیم داد. در مرحله اول به دنبال گل نخوردن از پرسپولیس هستیم و سپس چشم به دروازه حریف دوخته ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید