۲۱ تیر، آخرین مهلت رفع نقص مدرک طرح ترافیک خبرنگاری

    کد خبر :728527

علی عالی در توضیح اطلاعیه منتشر شده در خصوص وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران برای سال ٩٩ گفت: از ۱۵ الی ۲۱ تیر ماه آن دسته از خبرنگاران که وضعیت “در حال بررسی” در روبروی اسم شان نمایش شده است، مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه ی « تهران من » ( بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران )نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایش وضعیت “در حال بررسی” در روبروی اسم خبرنگاران صرفا به معنی نقص مدرک یا مدارک می باشد، تصریح کرد: نمایش این وضعیت به معنای تایید و یا عدم تایید نام خبرنگاران در سهمیه سال ۹۹ نیست .

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه های جدید در سال ۹۹ دارای اعتبار است گفت: پایان زمان اعلام شده (۲۱ تیر ماه) صرفا پایان امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه های جدید خبرنگاران نمی‌باشد.

به گزارش ایسنا،عالی تاکید کرد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوی کمیته ای هفت نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ، دو نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد ، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران ،انجمن صنفی رسانه های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در حال انجام است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ، وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید