گواردیولا پس از ثبت یک رکورد بد با باخت مقابل ساوتهمپتون: مشکل تیم من بد بازی کردن نیست

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳
    کد خبر :728435

شکست یک بر صفر یکشنبه شب منچسترسیتی در خانه ساوتهمپتون در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس سبب شد که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر برای اولین بار در دوران درخشان مربیگری‌اش در سه بازی خارج از خانه متوالی در لیگ شکست می‌خورد. او پیش از این هم شاهد شکست شاگردانش مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد در ماه مارس (پیش از وقفه لیگ به خاطر کرونا) و باخت ماه گذشته آنها در خانه چلسی بود. سیتی در حالی تن به شکست داد که تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به حریف خود داشت اما عملکرد درخشان دروازه‌بان ساوتهمپتون مانع به گل رسیدن میهمان شد.

گواردیولا پس از این بازی از بی‌ثباتی تیمش که مصداق آن شکست مقابل ساوتهمپتون درست چند روز پس از برد 4 بر صفر خانگی مقابل لیورپول بود، گلایه داشت و گفت: داستان این بازی خلاصه‌از فصل ما بود. ما خیلی خوب بازی کردیم اما در عین حال با اشتباهات‌مان در محوطه جریمه به حریف اجازه دادیم مجازات‌مان کند. بعد از دریافت گل هم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما هیچ کدام‌شان گل نشد. این بازی کم و بیش خلاصه عملکرد ما در این فصل از لیگ برتر بوده است.باید پیشرفت کنیم اما از نظر عملکرد و از نظر شیوه بازی، چیزی برای گفتن وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، گواردیولا ادامه داد: ما باورنکردنی حمله می‌کردیم و حریف با 10 بازیکن در محوطه جریمه‌اش دفاع می کرد. آنها یک گل زدند و تا پایان بازی هم همان یک موقعیت را داشتند. در این فصل از لیگ ما بازی‌های زیادی را باختیم اما دلیلش بد بازی کردن نبوده است. در حقیقت من فکر می‌کنم که ما در این فصل مقابل اکثر تیم‌ها خوب بازی کرده‌ایم اما خوب در شرایطی که حریف 10 نفره دفاع می‌کند، باید یکی از 20 شوت‌تان تبدیل به گل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید