سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی ۲۵ درصد افزایش یافت

    کد خبر :727507

«هومن دمیرچی» مدیر عملیات تاکسی آنلاین تپسی، ظهر پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره چگونگی پیگیری‌های انجام شده درباره افزایش سهمیه تاکسی‌های اینترنتی گفت: از آذر سال قبل که سهمیه‌بندی‌ها برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی آغاز شد، سهمیه آن‌ها را هفت لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر تعریف کردند.

وی افزود: این عدد واقعا کافی نبود و رانندگان فشار زیادی را تحمل می‌کردند. در شهر تهران معمولا ماشین‌ها در هر ۱۰۰ کیلومتر ۹ لیتر را مصرف می‌کنند. علاوه بر این مساله از زمانی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و کسب و کارها با مشکلات رو به رو شدند و وضعیت اقتصادی رو به وخامت گذاشت، فشار بر رانندگان بیشتر از قبل شد.

دمیرچی اشاره کرد: کم شدن میزان درآمد و درخواست‌هایی که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای رسیدگی به مشکلات‌شان داشتند باعث شد مذاکراتی را با کارگروه سوخت وزارت کشور و وزارت نفت آغاز کنیم تا با افزایش سهمیه تاکسی‌های اینترنتی و نزدیک کردن میزان آن به عدد واقعی مورد نیاز، از فشار وارده به رانندگان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مجموعه‌هایی که در این مدت با آن‌ها مذاکره کردیم، از این مساله حمایت کردند و در نهایت پس از چند ماه مذاکره، برای رانندگان سهمیه ۸.۷۵ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر در نظر گرفته شد. از این به بعد هم به همین شکل پیش خواهد رفت.

مدیر عملیات تاکسی آنلاین تپسی افزود: ما این کار را آغاز کردیم و پس از مدت کوتاهی مجموعه‌های دیگر هم برای حمایت به ما پیوستند. ضمن این که پس از این نیز برای سهولت زندگی رانندگان و معیشت آن‌ها مذاکره خواهیم کرد.

دمیرچی از واریز شدن سهمین بنزین مربوط به یک ماه گذشته (۲۱ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد) خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید