سردار رضایی:دخالت ناجا در مسایل‌سیاسی ممنوع است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۱
    کد خبر :727446

سردار «قاسم رضایی» با حضور در اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار، در جمع فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با تبریک دهه کرامت، گفت: کارکنان نیروی انتظامی طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی افزود: ما مسؤولان و فرماندهان ناجا، قدردان زحمات شما کارکنان و خانواده های گرامیتان هستیم، چرا که موفقیت های نیروی انتظامی ناشی از حمایت و پشتیبانی خانواده های شما عزیزان است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی یک سازمان با قداست است که مردم آن را دوست دارند، تصریح کرد: طبق نظرسنجی ها ناجا بعد از مدافعان حرم محبوب ترین سازمان بین مردم است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد نیروی انتظامی زیر نظر مردم است، تصریح کرد: ویترین نیروی انتظامی شما پرسنل، علی الخصوص پرسنل مشغول در کلانتری ها و پاسگاه ها هستید که باید عشق و تعصب خاصی بر روی این سازمان داشته باشید.

به گزارش فارس، سردار رضایی با تاکید بر این موضوع که ما باید سپاسگزار خداوند متعال باشیم که توفیق خدمت در نیروی مقدس انتظامی را به ما داده است، خاطرنشان کرد: دو نیاز مهم بشریت سلامت و امنیت است و در مواقعی امنیت بر سلامت اولویت دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی سرافراز است و مانند خورشید در کل جهان می درخشد، گفت: این اقتدار و سرافرازی همگی نتیجه مجاهدت های پرسنل عزیز نیروهای مسلح، مخصوصا نیروی انتظامی است که از مرزها تا شهرها و روستاها و در تمامی زمان و حتی در خوشی و غم های مردم شریک و در حال انجام وظیفه هستند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه برای اقتدار و کاهش آسیب پذیری در ناجا، آموزش و تکرار امری بسیار واجب است، خاطرنشان کرد : تمامی پرسنل طبق وظیفه ای که انجام می دهند باید توجیه شده باشند و این کار باید در نیروی انتظامی جاری و ساری شود.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بصیرت سیاسی لازمه یک قوای انتظامی است، تصریح کرد: بصیرت سیاسی در نیروی انتظامی لازم ولی دخالت سیاسی ممنوع است.

سردار رضایی در پایان توجیه و نظارت بر عملکرد کارکنان را ابزاری کاربردی در جهت پیشگیری از آسیب ها عنوان کرد و گفت: تمامی دستورالعمل ها باید بروز باشد و کارها به صورت مداوم رصد، از برخورد سلیقه خودداری و تمامی فرماندهان و روسا باید نشست های دوره ای با پرسنل تحت امر خود داشته باشند و این موضوع باید تبدیل به یک فرهنگ شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید