اخراج مجری و عضو ارشد تحریریه فاکس نیوز به اتهام تجاوز

    کد خبر :727432

کانال فاکس نیوز در تصمیمی ناگهانی مجری سرشناس خود «اد هنری» را به اتهام آنچه که به عنوان «سوء رفتار جنسی در محیط کار طی سال های گذشته» توصیف شده، اخراج کرد.

«اد هنری» مجری معروف شبکه فاکس نیوز بخاطر تعرض و تجاوز جنسی در محیط کار اخراج شد.

طبق یادداشتی که امروز صبح چهارشنبه به کارمندان فرستاده شد، یک وکیل به نمایندگی از کارمند سابق فاکس نیوز پنجشنبه گذشته شکایتی را به این شبکه ارسال کرد.

به گزارش فارس، این شبکه با تعلیق اد هنری، قطع برنامه زنده وی و آغاز تحقیقاتی مستقل در این مورد، به این اتهام واکنش نشان داد.

«سوزان اسکات» مدیرعامل و «جی والاس» رئیس کانال فاکس در یادداشتی نوشتند: براساس تحقیقات و شواهد، به همکاری اد هنری پایان داده شد.

هنری، ۴۸ ساله که در سال ۲۰۱۱ از سی ان ان به فاکس پیوست، در ماه دسامبر به عنوان مجری برنامه خبری با عنوان «اتاق خبر آمریکا» مشغول به کار شد و اجرای این برنامه روزانه سه ساعته را در کنار «ساندرا اسمیت» برعهده داشت. تا زمانیکه جایگزینی برای وی انتخاب شود به جای او، از طرح «مجری چرخشی خبری»(rotating news anchors) استفاده می شود.

این اولین بار نیست که کارکنان زن شبکه فاکس نیوز از ناامنی در محیط کارشان شکایت دارند.

حدود شش ماه پیش «بریت مک هنری» مجری شبکه خبری فاکس نیوز از این شبکه و چند تن از همکارانش به دلیل آزار و اذیت جنسی شکایت کرد. مک هنری در شکایت خود به آزار جنسی در شبکه محبوب «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا از سوی «جورج مرداچ» یکی از همکاران خود اشاره کرد و او را به رفتار‌های زننده و غیرقابل پیش‌بینی و همچنین ارسال پیام‌هایی با مضامین نامناسب متهم کرد. در پی شکایت این مجری زن، شبکه فاکس نیوز نیز به تلاش برای تلافی اقدام او، برای شکایت از آن‌ها متهم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید