ضرب و شتم داور بین المللی در سالن وزنه برداری!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰
    کد خبر :726897

یونس ابراهیمیان داور بین المللی وزنه برداری کشورمان در گفت‌وگو با جوان، درخصوص درگیری رخ داده بین او و رئیس هیئت وزنه برداری مهاباد، اظهار داشت: چند روز پیش جلسه کمیته فنی در شهرستان مهاباد برگزار شده بود که من به عنوان داور بین المللی و مربی در این جلسه قصد شرکت داشتم، اما چنین اجازه‌ای به من داده نشد. سال ۷۴ به همراه اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی بودم و محسن بیرانوند دبیر کنونی فدراسیون از شاگرد‌ان من بود. تاکنون شاگرد‌ان من در این استان (آذربایجان غربی)، بیش از ۵۰ مدال بین المللی برای ایران به دست آورده اند، اما اینجا برخورد خوبی با من نشد.

او ادامه داد: در حال حاضر به من اجازه حضور در جلسات هیئت وزنه برداری را نمی‌دهند و با افراد دیگری هم که سابقه زیادی در وزنه‌برداری دارند در این استان این‌گونه برخورد می‌شود. بزرگان استان را کنار گذاشته اند و نمی‌دانیم شکایت خودمان را به کجا ببریم.

او ادامه داد: شاهرخ پیری، رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی حتی در یکی از جلسات هم شرکت نمی‌کند. از سال ۷۲ با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری همکاری داشته ام، اما این موضوع به او هم مربوط می‌شود. ماجرای درگیری اخیر را به فدراسیون وزنه برداری اطلاع دادم، اما هیچ پیگیری از سوی این فدراسیون نشده است.

پسر آقای رئیس به من می‌گوید سالن را جارو بزن!

ابراهیمیان گفت: از آقایان انتقاد کردم که چرا ما را به جلسات هیئت وزنه‌برداری راه نمی‌دهید، ۲ روز بعد رئیس هیئت وزنه‌برداری مهاباد (طا‌ها احمد نژاد) به همراه پسرش به سالن وزنه‌برداری آمدند و پسر او به من گفت باید سالن را جارو بزنی! پسر احمد نژاد هم سن پسر من هم نمی‌شود. به او می‌گویند قهرمان جهان. رفتار و منش قهرمان جهان باید این گونه باشد؟
با هالتر به صورت پسر من زدند

داور بین المللی وزنه برداری کشورمان گفت: افتخارآفرینی پسر احمد نژاد برای همه ما مایه افتخار است، اما حرمت من را جلوی خانواده ام از بین بردند و مقابل شاگردانم من را کتک زدند. با هالتر به صورت پسر من زدند و حالا کسی نمی‌خواهد جوابگو باشد. بعد از آن درگیری ۱۲ نفر از شاگردانم حاضر به تمرین در سالن وزنه برداری نشده‌اند.

با علی میری هم برخورد خوبی نمی‌کنند

ابراهیمیان گفت: خرج سالن را من می‌دهم و در یک سال گذشته برای این سالن ۴۰ میلیون تومان خرج کرده ام و به نظر من در انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی تقلب صورت گرفته است. برای این حرف خودم سند دارم. من و بسیاری از اهالی وزنه‌برداری شهرم که حکم بین المللی وزنه برداری داریم و حتی علی میری نایب قهرمان جهان را دور انداختند. در جلسات هیئت وزنه‌برداری از شهر‌هایی نماینده به جلسه می‌رود که اصلاً وزنه‌بردار ندارند. در مهاباد هم به جز پسر احمد‌نژاد، دیگر وزنه برداران از شاگردان من هستند.

شکایتم را به اداره کل ورزش و فدراسیون وزنه برداری ارسال کردم

ابراهیمیان درباره شکایت خود از طریق مراجع قضایی گفت: شکایت خود را به اداره کل ورزش و جوانان مهاباد و فدراسیون وزنه برداری ارسال کرده ام، اما هنوز جواب مشخصی نگرفتم. ۲ سال پیش، تصمیم به برگزاری جلسه اضطراری شد، اما به دلیل اعتراض صورت گرفته از سوی ما، من را به جلسه راه ندادند.

او افزود: در حال حاضر نگران دیگر شاگردانم هستم. حالا همه آن‌ها آواره شده اند و به خاطر من به سالن وزنه برداری نمی‌روند. چرا باید رئیس هیئت وزنه‌برداری به همراه پسرش بیاید و من را کتک بزند. خدا رحم کرد هالتر به چشم پسرم نخورد.

او تصریح کرد: اعتراض خودمان را در قالب نامه‌ای به فدراسیون وزنه‌برداری ارسال کردم و تقاضا دارم که این بار واقعا موضوع پیگیری شود.

(اسناد مربوط به این درگیری که از سوی مراجع قضایی پیگیری شده است، نزد باشگاه خبرنگاران محفوظ خواهد بود و همچنان رای قطعی از سوی مراجع قضایی درباره این درگیری صادر نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید