حسینی: بازی با پرسپولیس می‌توانست کلید قهرمانی سپاهان باشد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۵
    کد خبر :725382

محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شروع مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم که لیگ قرار است دوباره آغاز شد. ما عاشق فوتبال هستیم و در این مدت هم بابت تعطیلی بازی‌ها اذیت شدیم. البته بازی بدون تماشاگران لذت چندانی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر هواداران فوتبال را هم در ورزشگاه‌ها ببینیم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی سپاهان اظهار داشت: بعد از صادر شدن مجوز برگزاری مسابقات، تمرینات ما به صورت منظم انجام می‌شود. سه بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و بدنی در وضعیت بهتری قرار بگیرند. ما برای شروع لیگ آماده هستیم. 9 بازی باقیمانده برای سپاهان حکم فینال را دارند و باید در هر بازی فقط برای برد بازی کنیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی است؟»، خاطرنشان کرد: ما با تیم صدرنشین 10 امتیاز اختلاف داریم که این اختلاف کم نیست، ولی 9 بازی دیگر باقی مانده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. متأسفانه قبل از تعطیلی بازی‌ها در چند بازی ساده امتیازهای بدی از دست دادیم که به ضررمان تمام شد، ولی واقعیت این است که هنوز چیزی برای ما تمام نشده. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

حسینی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند سپاهان از بازی نکردن برابر پرسپولیس ضربه شدیدی خورد، تصریح کرد: در مورد اتفاقات آن مسابقه زیاد صحبت کردیم. ما قصد داشتیم بازی کنیم و همه می‌دانند چه شرایطی ایجاد شد. انتظار من این بود که کمیته‌های انضباطی و استیناف رأی به تکرار بازی بدهند، ولی متأسفانه نتیجه به ضرر سپاهان شد. آن بازی می‌توانست کلید قهرمانی ما باشد، ولی دیگر فکر کردن به گذشته فایده ندارد و باید به 9 بازی باقیمانده و همچنین جام حذفی فکر کنیم. امیدوارم امسال حداقل یک جام کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟»، گفت: قبل از شروع فصل در بهترین شرایط بودم که متأسفانه مصدوم شدم، ولی در ادامه وضعیت خوبی پیدا کردم و باید از محبت و حمایت‌های هواداران سپاهان نیز تشکر کنم. در مجموع این فصل برای من خوب بود و قبل از تعطیلی بازی‌ها هم شرایط خوبی داشتم. الان هم وضعیت خوبی دارم و امیدوارم در ادامه مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید