زاکانی: قاضی منصوری به ظاهر انقلابی بود و و در پشت پرده اهل زد و بند بود/ می‌خواستند به کشتی‌های ما در مسیر ونزوئلا تعرض کنند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰
    کد خبر :724576

 علیرضا زاکانی در مراسم یادبود شهید چمران که در سالن همایش‌های دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به ارسال سوخت از سوی ایران به ونزوئلا گفت: کسی که به ارسال بنزین به ونزوئلا اهتمام داشت رهبر معظم انقلاب و کسی که این کشتی‌ها را حفاظت کرد سپاه پاسداران ما بود. در جریان ارسال کشتی‌های حامل بنزین به ونزوئلا، بارها خواستند که به کشتی‌های ما تعرض کنند، اما فهمیدند که اگر به پنج کشتی ما تعرض شود، به ۲۴ کشتی آنها تعرض می‌شود.

زاکانی مطرح کرد: مجلس کنونی نقایصی خواهد داشت، اما این مجلس نسبت به مجلس‌هایی که قبلاً من در آنها بودم، بهتر است. امیدواریم مجلس بتواند در رسالت خود موفق عمل کند و این جز با پیوستگی حوزه و دانشگاه و توجه به نیازهای مردم شدنی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: شروع کار ما با دولت باید همکارانه باشد، ما نوکری دولت را می‌کنیم که آنها نوکری مردم را بکنند، دولت اگر قصد خدمت نداشته باشد، وجودش نامناسب است، اما شروع آن با دعوا نخواهد بود، امروز تمرکز بر همکاری است.

به گزارش مهر،زاکانی تصریح کرد: مجلس به حرکت‌های عدالتخواهانه کمک خواهد کرد، این دستگاه قضائی مطلوب ما نیست و باید در این مسیر تمام قد همراه شود، باید بیان خوب رئیس دستگاه قضا در بدنه آن پذیرفته شود.

وی تاکید کرد: مجلس باید از خودش شروع کند، به همین دلیل ما روی پرونده آقای تاجگردون دست گذاشتیم، ایشان با اتهامات فراوان به مجلس راه یافته و شبکه‌های اقتصادی فراوانی را تشکیل داده است و در حال حاضر در مسیر پیگیری پرونده این نماینده هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فساد در کشور ما سیستمی نیست، اما شبکه‌های فساد در کشور وجود دارد؛ مهمترین کمیسیون نظارتی مجلس، اصل ۹۰ است. آقای منصوری که متواری بود، به ظاهر بسیار انقلابی بود، اما این تنها ظاهر بود و در پشت پرده اهل زد و بند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید