بازگشت تیم‌های مادریدی/ لورکوزن به دنبال کسب سهیمه لیگ قهرمانان

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰
    کد خبر :722702

هفته سی و یکم مسابقات بوندسلیگا با دیدار دو تیم ماینز و آگزبورگ در ساعت 18:00 و شالکه و لورکوزن در ساعت 20:30 به پایان خواهد رسید.

آگزبورگ و ماینز به ترتیب با 32 و 31 امتیاز در رتبه چهاردهم و پونزدهم جدول بوندسلیگا قرار دارند و دو تیم برای فرار از سقوط به شدت به کسب پیروزی در این بازی نیازمند هستند.

شالکه نیز در حالی میزبان لورکوزن است که در 11 بازی اخیر خود بردی کسب نکرده است و 7 بازی را با شسکت به پایان رسانده است. به همین دلیل سران شالکه آخرین فرصت را به داوید واگنر مربی این تیم داده‌اند و اخطار دادند چنان چه در بازی مقابل لورکوزن نتواند این تیم را شکست دهد از نیمکت این تیم اخراج خواهد شد. شاگردان پیتر بوش نیز که با 56 امتیاز در رتبه پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارند برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا به شدت به برد در این بازی نیاز دارد.

همچنین هفته بیست و هشتم مسابقات لالیگا نیز با بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیکو بیلبائو در ساعت 16:30 در ورزشگاه سن مامس برگزار خواهد شد. اتلتیکو که با 45 امتیاز در رتبه ششم جدول لالیگا قرار دارد به دنبال آن است تا در دوران پسا کرونا بتواند با عملکرد مثبت خود سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

به گزارش ایلنا،در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لالیگا رئال مادرید که به دلیل بازسازی ورزشگاه خود از سنتیاگو برنابئو مهاجرت کرده است در ورزشگاه آلفرد دی استفانو در ساعت 22:00 به مصاف ایبار می‌رود.

رئال مادرید که تا پیش از این با اختلاف یک امتیاز نسبت به بارسلونا در رتبه دوم جدول رده بندی قرار داشت حالا بعد از پیروزی پرگل بارسلونا مقابل مایورکا به دنبال آن است که با شکست ایبار فاصله خود را با بارسلونا حفظ کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید