ارسال نامه علیه کفاشیان به AFC!

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۵۸
    کد خبر :722248

پس از کاهش محرومیت علی کفاشیان، رئیس پیشین و نایب رئیس فعلی فدراسیون فوتبال از پنج به یک سال، این موضوع مطرح شد که وی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال به محل کار خود باز خواهد گشت. کفاشیان پیش‌تر اعلام کرده بود به صورت کتبی استعفا نکرده است. وی گفته بود اکنون که یک سال محرومیت خود را به دلیل موضوع حق پخش بازی‌های تیم ملی به پایان رسانده است، به هیئت رئیسه بازمی‌گردد و چون فدراسیون رئیس ندارد، او به‌عنوان نایب رئیس اول در سمت سرپرست فدراسیون فوتبال، فعالیت خواهد کرد.

در این زمینه گفته شد که فردا (شنبه)، زمان آغاز فعالیت دوباره کفاشیان در فدراسیون فوتبال خواهد بود، اما پس از طرح این موضوع، برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با تنظیم نامه‌ای و جمع‌آوری امضا علیه کفاشیان، قصد دارند این نامه را به AFC بفرستند تا مانع فعالیت نایب‌رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست شوند.

این عده ظاهراً با بهانه قرار دادن محرومیت کفاشیان، چنین کاری را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این در حالی است که چند عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از امضای این نامه خودداری و تاکید کرده‌اند که چنین مسائلی ابتدا باید در نشست هیئت رئیسه و داخل ایران حل و کار نباید به مراجع بین المللی کشیده شود.

به نظر می‌رسد برخی اعضای هیئت رئیسه که منافع خود را با حضور کفاشیان در خطر می‌بینند، دست به این اقدام زده و تلاش می‌کنند پای نهادهای بین‌المللی را به این موضوع باز کنند.

این نامه اکنون تهیه شده است، اما به دلیل به حدنصاب نرسیدن امضاها، هنوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است.

منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید