ایسوس با شرکت Unity در زمینه بازی‌های موبایلی همکاری می‌کند

    کد خبر :720053

به‌این‌ترتیب، کیت توسعه نرم‌افزاری ایسوس همیشه برای توسعه‌دهندگان پلت‌فرم بازی‌سازی Unity بهینه‌سازی خواهد شد و آن‌ها اجازه خواهند داشت تا از دستگاه‌های این شرکت تایوانی برای تست بازی‌ها استفاده کنند.

ایسوس همچنین یک پلاگین برای موتور Unity ایجاد خواهد کرد که از پنج قابلیت گوشی راگ‌فون II و همچنین راگ‌فون III پشتیبانی خواهد کرد. این برای اولین بار است که ایسوس به‌طور رسمی درباره گوشی آینده خود یعنی راگ‌فون III صحبت می‌کند.

چنین همکاری مشترکی بین دو نام بزرگ در صنعت گیمینگ، مطئمنا خبر خوبی برای گیمرها خواهد بود. جانبو ژانگ (Junbo Zhang)، مدیر ارشد Unity گفت که این همکاری برای آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز است و این کمپانی امسال در برخی از رویدادهای مهم ایسوس برای توسعه‌دهندگان بازی شرکت خواهد کرد.

به‌عنوان بخشی از این همکاری مشترک، آن‌دسته از توسعه‌دهندگان بازی که از پلت‌فرم بازی‌سازی Unity 3D استفاده می‌کنند، دسترسی انحصاری به مجموعه‌ای از پلاگین‌ها شامل TwinView SDK ،Gamepad SDK ،Aura Light SDK ،Refresh Rate Control SDK و Performance Boost SDK خواهند داشت. به عبارت ساده‌تر، همه بازی‌های آینده Unity قادر به کنترل عملکرد گوشی‌های راگ‌فون II و راگ‌فون III، از جمله نحوه واکنش آن‌ها به افزونه‌ها بدون تاثیر منفی روی تجربه گیمینگ، خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید