محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

    کد خبر :719613

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در محورهای ذیل اجرا خواهد شد.

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۳ خرداد سال ۹۹ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۱۷ خرداد ۹۹ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

بر اساس این گزارش تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج – چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می باشد. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۳ خرداد ۹۹ ۲۱ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۱۳ خرداد ۹۹ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین در محور کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ۹۹ تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۱۷ خرداد ۹۹ از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ۹۹ تا ساعت ۲ روز شنبه مورخ ۱۷ خرداد ۹۹ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش در محور هراز، تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تاریخ ۱۳خرداد ۹۹ تا ساعت ۱۸ روز شنبه تاریخ ۱۷ خرداد ۹۹ از محور هراز ممنوع می باشد.

همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ۹۹ تا ساعت ۲ روز شنبه مورخ ۱۷ خرداد ۹۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۱۶خرداد ۹۹ تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۱۷ خرداد ۹۹ در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه می باشد.

محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

این گزارش افزود: در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر – سمنان و بالعکس تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ۹۹ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه تهران ممنوع می باشد.

همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ۹۹ در محور فوق ممنوع می باشد.

در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ های ۱۳و ۱۶ خرداد ۹۹ در محور فوق ممنوع می باشد.

بر اساس این گزارش در محور سلفچگان – قم (باند رفت به سمت قم) تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ۹۹ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاده راه ساوه – تهران می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید