جمع آوری عسل از ارتفاعات جان جوان قلعه گنجی را گرفت/ همکاری ۴۰ نفر از اهالی برای انتقال پیکر داماد ناکام

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰
    کد خبر :719281

منصور رئیسی، گفت: جوان قلعه گنجی، اهل روستای تگک که برای برداشت آویشن و پیداکردن عسل کوهی به دامنه کوه رفته بود با توجه به شیب تند دامنه کوه، تعادل خود را از دست می دهد از ارتفاع سقوط می کند.

وی با بیان اینکه این سقوط، باعث ضربه مغزی این جوان شد، افزود: این فرد ۲۵ ساله که در آستانه ازدواج قرار داشت، جان خود را از دست داد.

دهیار تگک بیان کرد: این جوان برای تهیه هزینه ازدواج کار می‌کرد تا تابستان امسال مقدمات عروسی اش را فراهم کند اما متاسفانه بر اثر این حادثه ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه منطقه وقوع حادثه، بسیار صعب العبور و خطرناک است، افزود: ما با کمک ۴۰ نفر از اهالی و با بستن لونگ‌های خود (شال یا دستمال مردانه که در جنوب کرمان، مردان همراه لباس بلوچی خود دارند)، پس از یک شبانه روز تلاش، توانستیم به جنازه این جوان که بسیار آسیب دیده بود، دسترسی و مقدمات انتقال آن را فراهم کنیم.

رئیسی بیان کرد: بارندگی‌های خوب امسال در جنوب کرمان، باعث افزایش تولید عسل کوهی در کوهستان‌های این مناطق شده است و مردم در فصل بهار برای پیدا کردن عسل کوهی به دامنه کوه‌ها می روند.

به گزارش ایلنا،وی افزود: عسل کوهی در جنوب کرمان هر کیلو بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزارتومان خریداری می‌شود و از این رو بسیاری از افراد برای پیدا کردن آن به کوهستان ها مراجعه می‌کنند.

دهیار روستای تگک به مردم توصیه کرد: برای برداشت عسل کوهی، تمامی نکات ایمنی را رعایت و در صورتی که به مکان ها آشنایی ندارند از صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید