سامسونگ برنامه اشتراکی Samsung Access را با امکانات فراوان معرفی کرد

    کد خبر :718897

سامسونگ اخیرا یک برنامه اشتراکی به نام Samsung Access در آمریکا معرفی کرده است. این برنامه، جدیدترین گوشی‌های گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا 5G، سرویس Premium Care و همچنین اشتراک Microsoft 365 را که شامل ۱ ترابایت حافظه ابری OneDrive و اپلیکیشن‌های Premium Office می‌شود، ارایه می‌کند.

مزایای اشتراک درSamsung Access

شما از لحظه اشتراک می‌توانید هندست خود را ارتقا دهید. به‌راحتی گوشی قبلی خود را برگردانید و یک مدل جدید دریافت کنید. اگر تصمیم‌تان برای تعویض هندست تغییر کرد، می‌توانید درخواست خود را کنسل نمایید. شما این امکان را خواهید داشت تا گوشی خود را هر ۹ ماه یکبار یا زودتر از آن در ازای پرداخت ۱۰۰ دلار ارتقا دهید. شما می‌توانید درخواست خود را بعد از سه ماه یا زودتر از آن با پرداخت ۱۰۰ دلار کنسل کنید.
سرویس Premium Care، آسیب‌های اتفاق‌افتاده برای دستگاه شما را پوشش می‌دهد و هر ۲۴ ساعت هفته از راه دور پشیبانی فنی ارایه می‌کند.
شما با ۱ ترابایت حافظه OneDrive و مجموعه کامل اپلیکیشن‌های Premium Office خواهید توانست به‌راحتی اسناد خود را ویرایش و مدیریت کنید.

هزینه اشتراک برنامه Samsung Access از ۳۷ دلار برای هر ماه شروع می‌شود و قیمت آن با توجه به نوع هندست انتخاب‌شده افزایش خواهد یافت. این برنامه برای کسانی مفید خواهد بود که با هر بار عرضه مدل جدید در بازار، می‌خواهند دستگاه خود را ارتقا دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید