ثبت‌نام برای وام یک میلیونی تا آخر امشب ادامه دارد/ واریز وام در 22 خرداد

    کد خبر :718774

حسین میرزایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد خانوارهای یارانه‌بگیر که تاکنون وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی در شرایط کرونا را دریافت نکرده‌اند، گفت: ثبت‌نام برای این وام تا ساعت آخر امشب (شنبه) 10 خرداد ادامه دارد و برای تقاضای این وام کافی است، سرپرست خانوار یارانه بگیر کد ملی خود را با تلفن همراهی که به نام خودش است را به سرشماره 6369 ارسال کند.

وی افزود: تا کنون 2 مرحله وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستاران 20 میلیون و 184 هزار و 368 خانوار یارانه‌بگیر واریز شده است.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: در این مرحله که آخرین مرحله برای تقاضای وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی کرونا است تا کنون تقاضای وام 750 هزار خانوار یارانه‌بگیر مورد تأیید قرار گرفته و ثبت‌نام برای این وام تا آخرین ساعات امشب (شنبه) 10 خرداد ادامه دارد.

میرزایی در مورد اینکه وام یک میلیون تومانی مرحله آخر برای کسانی که تقاضای‌شان توسط وزارت رفاه و سامانه 6369 تأیید می‌شود چه زمانی واریز می‌شود، گفت: اگر تقاضای وام برای سرپرستان خانوار تأیید شود در تاریخ 22 خرداد 99 این وام به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش فارس، وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه برای سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر 30 ماهه خواهد بود که به تدریج از محل یارانه‌های ماهانه کسر می‌شود و کارمزد این تسهیلات قرض‌الحسنه فقط 50 هزار تومان یعنی 4 درصد خواهد بود و ماهانه 35 هزار تومان از یارانه افراد از ماه‌های آتی کسر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید