واکنش پلیس به پارتی‌های شبانه بچه پولدار‌های پایتخت

    کد خبر :718342

برخی از سفره خانه‌ها اقدام به برگزاری مهمانی‌های مختلط می‌کنند که به دنبال آن افراد حاضر در این مجالس هنجارشکنی کرده و با انجام رفتار‌های ناشایست و به دور از شئونات اسلامی اقدام به ترویج فساد و بی بند و باری می‌کنند.

این اماکن تا نیمه‌های شب فعال هستند و متصدیان آن‌ها نیز اقدام به پذیرش مشتریان مخصوص خود می‌کنند و به گردانندگان این گونه مجالس خدمات و سرویس ویژه ارائه می‌دهند.

در این مهمانی‌ها، بچه پولدار‌های تهران برای گرفتن لایک و دیده شدن، کلیپ‌های مجالس را هم با افتخار در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند و در این فضا جولان می‌دهند.

سرهنگ نادر مرادی رئیس اداره اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره فعالیت زیرزمینی سفره‌خانه‌های بدون مجوز و برگزاری پارتی‌های شبانه در این اماکن، گفت: بررسی این موضوع همواره در دستور کار پلیس امنیت عمومی فاتب بوده است.

وی افزود: وقوع این گونه موارد در سطح پایتخت که افراد در سفره خانه‌های زیر زمینی اقدام به برگزاری مهمانی‌های مختلط می‌کنند، کم است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه شهروندان باید در بحث شناسایی متخلفان این حوزه به نیروی انتظامی کمک کنند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده‌هایی هم مورد رسیدگی قرار گرفت که علاوه بر دستگیری متهمان پرونده، با هماهنگی مقام قضایی محل اجرای جرم نیز پلمب شده است.

به گزارش تابناک،وی افزود: این جرایم بیشتر در واحد‌های صنفی زیر زمینی و فاقد پروانه کسب صورت می‌گیرد که از نظر اداره اماکن فعالیت معمولی متصدیان این واحد‌ها برای ارائه سرویس به شهروندان هم غیر قانونی است، چه برسد به اینکه چنین جرایمی در آنجا رخ دهد.

رئیس اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فاتب گفت: در ایام کرونایی کشور نیز بررسی و نظارت‌های متعددی در خصوص عدم فعالیت قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌ها انجام شد که در نهایت منجر به شناسایی پاتوق‌های غیر مجاز صنفی و پلمب آن‌ها شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید