حضور دوباره هنری کویل در نقش سوپرمن

    کد خبر :718335

بازیگر بریتانیایی در حال مذاکره است تا بار دیگر در نقش سوپرمن ظاهر شود.

 هنری کَویل هنوز لباس سوپرمن را کنار نگذاشته و در حال مذاکره است تا بار دیگر در نقش کلارک کنت در فیلمی جدید از دنیای دی‌سی کمیکز ظاهر شود.

کمپانی برادران وارنر و خود کویل دیروز چهارشنبه درباره این خبر اظهار نظری نکردند.

کویل هم در فیلم اصلی سوپرمن با عنوان «مرد پولادین» ساخته زاک سیندر در سال ۲۰۱۳ ظاهر شد و هم نقش این ابرقهرمان نمادین را در فیلم‌های «بتمن در برابر سوپرمن» در سال ۲۰۱۶ و «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ بازی کرد.

جدیدترین فیلمی که این بازیگر بریتانیایی ۳۷ ساله بازیگر آن بوده «مأموریت غیرممکن-فال‌اوت» در سال ۲۰۱۸ است که در کنار تام کروز بازی کرد. وی به تازگی بازیگر «جادوگر» نتفلیکس هم بود.

کویل چندی پیش گفته بود هنوز در نقش سوپرمن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این نقش جای کار بسیاری دارد و وی آمادگی کامل دارد تا بار دیگر این کاراکتر جذاب را بر پرده نقره‌ای سینما زنده کند.

«مرد پولادین» به کارگردانی زک اسنایدر و نویسندگی دیوید اس. گویر ساخته شد و به نوعی به عنوان راه‌اندازی دوباره مجموعه فیلم‌های سوپرمن به حساب می‌آید. در این فیلم هنری کویل در نقش سوپرمن، امی آدامز در نقش لوئیس لین، مایکل شانون در نقش ژنرال زاد، دایان لین در نقش مارتا کنت، کوین کاستنر در نقش جاناتان کنت، لارنس فیشبرن در نقش پری وایت و راسل کرو در نقش جور-ال ایفای نقش کردند.

«کنت مونت کریستو»، «فنا ناپذیران»، «نور سرد روز»، «مردی از یو.ان. سی.ال.ای» از دیگر فیلم‌های کویل هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید