نحوه برگزاری امتحانات هنرستانی‌ها اعلام شد

    کد خبر :718201

خسرو ساکی با بیان اینکه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به دلیل وجود مهارتهای عملی و وجود پودمانهایی که باید به صورت عملی آموزش داده شوند و به صورت عملی امتحان گرفته شوند، دارای ارزشیابی متفاوتی از دروس نظری هستند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت ادامه داد: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش (داخل و خارج هنرستان) از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد ماه با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه‌ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، ساکی در مورد امتحانات کارگاهی هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفهای و کار دانش گفت: ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۹۹ دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستان‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. این ارزشیابی بر اساس شناخت معلمان از میزان فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری دانش آموزان و استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی پیش گفته، انجام خواهد شد. بدیهی است در دروس پایه فنی و شایستگی‌های غیر فنی حصول اطمینان از آموزش حضوری و غیر حضوری و پودمانهای باقیمانده با معلمان مربوط خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید