تعدیل نیروی گسترده در بوئینگ

    کد خبر :718161

 بوئینگ که بدون شک یکی از بزرگترین غول های هواپیماسازی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که مجبور خواهد بود تعدیل نیروی انسانی خود را در ایالات متحده آمریکا آغاز کرده و در هفته جاری بالغ بر ۷۰۰۰ نفر را از این شرکت تحت تاثیر و تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده و پاندمی کرونا و بحران های مالی به وجود آمده اخراج کند.

پیشتر نیز این شرکت اعلام کرده بود که در صورت عدم برون رفت بحران‌های مالی ناشی از پاندمی کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی در جهان مجبور خواهد بود حدود ۱۶ هزار نفر را از کار، بیکار و اخراج کند.

بر اساس گزارش وب سایت simpleflying، تعدیل نیروی اجباری این شرکت حدود ۷۰۰۰ نفر را تحت تاثیر قرار خواهد داد که با تعدیل نیروی اختیاری در جمع به حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر می رسد.

بر اساس نامه ای که دیروز ، ۲۷ مه ۲۰۲۰ توسط دیوید کالهون، مدیر ارشد اجرایی شرکت بویینگ به کارکنانی که قرار است در هفته جاری تعدیل نیرو شوند، ارسال شده است، می توان دریافت که با توجه به اخبار پیشین، این خبر توسط بویینگ نیز به تایید رسیده است.

به گزارش ایسنا،شرکت بوئینگ آمریکا که یکی از بزرگ‌ترین رقبای رقیب اروپایی خود به شمار می رود نقش بسیار پررنگی در حرکت چرخ اقتصاد ایالات متحده ایفا می کند و با تولید و عرضه مدل هواپیماهای مختلف و جدید، درآمدزایی و سودآوری قابل توجهی را کسب کرده و جز به اقتصاد این کشور می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید