بیت کوین ریخت!

    کد خبر :717897

برای دومین بار در طول یک هفته اخیر، بیت کوین از شکستن کانال ۹۰۰۰ دلاری ناکام ماند. به گفته تحلیل گران، سد ۹۰۰۰ دلاری محدوده مهمی در مقاومت برابر افزایش قیمت بیت کوین محسوب می‌شود و معامله گران امیدوارند شکسته شدن این سد به جهش مجدد این ارز محبوب دیجیتالی منجر شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، بیت کوین در معاملات امروز با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۸۷۹۷.۹۲ دلار رسید.

هر چند پس از تعطیلی گسترده کسب و کار‌ها در سطح جهان به دلیل شیوع کرونا و ریزش شدید شاخص‌های بورسی، تمایل سرمایه گذاران به هدایت سرمایه خود به سمت ارز‌های دیجیتالی افزایش یافت، اما در روز‌های اخیر شاخص‌های بورسی با بازگشایی تدریجی کسب و کار‌ها به مدار صعودی بازگشته اند. تاکنون بیش از ۳۴۹ هزار نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده اند.

پتر مالوک، مدیرعامل موسسه ” کرتیو پلنینگ” گفت: در زمان همه گیری کرونا معامله گران با احتیاط بیشتری دست به معامله دارایی‌های پرریسکی نظیر بیت کوین می‌زنند و اکنون که ارزش سهام خیلی از شرکت‌ها پایین‌تر از ارزش واقعی آن‌ها است، بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند سهام بخرند و تزریق نشدن نقدینگی مانع مهمی در کانال شکنی بیت کوین است.

البته کاهش قیمت‌ها در بازار ارز‌های دیجیتالی محدود به بیت‌کوین نبود و قیمت بسیاری از ارز‌های دیجیتالی دیگر ریزشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۱.۳۵ درصد کاهش به ۲۰۱.۴۲ دلار، بیت کوین کش با ۱.۵۳ درصد ریزش به ۲۲۶.۲۶ دلار، لایت کوین با ۱.۷۲ درصد کاهش به ۴۲.۳۷ دلار، مونرو با ۰.۶۴ درصد افت به ۶۱.۴۳ دلار، دش با ۰.۷۶ درصد کاهش به ۷۲.۳۹ دلار، زدکش با ۱.۲ درصد ریزش به ۴۴.۸۷ دلار و دکارد با ۰.۴ درصد کاهش به ۱۳.۸۳ دلار رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید