خبری جدید برای جاماندگان سهام عدالت

    کد خبر :717370

محمدرضا پورابراهیمی منتخب مردم کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در عرضه سهام عدالت، گفت: یکی از مشکلات اساسی در عرضه سهام عدالت این است که به اقشار ضعیف و کم‌درآمد در آزادسازی آن بی‌توجهی و یا کم‌توجهی شده است.

وی افزود: اگر عدد قابل توجهی از جمعیت کشور که از نظر درآمدی مستحق هستند، سهام عدالت را دریافت نکرده باشند، یازدهمین دوره مجلس می‌تواند برای رفع این موضوع ورود کند و حتما پیگیری خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه آمار دقیقی از جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد، اظهارداشت: جاماندگان از جهت اینکه باید جزو شمول دهک‌های پایین قرار داشته باشند، می‌بایست مورد راستی‌آزمایی قرار گیرند، در صورتی که تعدادشان قابل توجه باشد، در مجلس یازدهم موضوع بهره‌مندی آن‌ها از سهام عدالت را پیگیری خواهیم کرد.

پورابراهیمی اضافه کرد: اگر تعداد جاماندگان سهام عدالت کم باشد، دولت می‌تواند در روند اجرای آزادسازی سهام عدالت در قالب اصلاحیه‌ای، راهکار‌هایی ارائه دهد.

به گزارش تسنیم، رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه اقشار ضعیفی که از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند را شناسایی و آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد تا عدالت در توزیع ثروت محقق شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید