دستورالعمل ساعت کار کارکنان دانشگاه آزاد ابلاغ شد

    کد خبر :717333

به گزارش دانشگاه آزاد، مجید مشکینی دستورالعمل ساعت کار روزانه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزیزان در ماه مبارک رمضان و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و عید سعید فطر، ضمن ابلاغ لزوم حضور تمام وقت کلیه کارکنان محترم از روز سه شنبه (۹۹/۳/۶) در کلیه مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، ساعات کار روزانه به شرح زیر تعیین می‌شود:

۱. با توجه به لزوم برگزاری تمامی امتحانات و کلاس‌های عملی دانشجویان در طی ماه‌های آینده و همچنین کاهش تراکم کاری و فیزیکی، ساعات کار واحد‌های دانشگاهی و مراکز آموزشی با استفاده از تقسیم ظرفیت نیرو‌های انسانی واحدها، در شش روز هفته و در دو شیفت کاری از ساعت ۷/۳۰ الی ۱۳/۳۰ و ۱۳/۳۰ الی ۱۹/۳۰ تعیین می‌شود.

تبصره: در صورت نیاز دانشگاه به خدمات بیشتر از ساعت تعیین شده کارکنان، حضور ایشان به تشخیص رئیس واحد تا ۴۴ ساعت در هفته الزامی است.

۲. ساعت فعالیت ستاد مرکزی دانشگاه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷/۳۰ الی ۱۴ خواهد بود.

۳. همکاران معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما)، کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و نیز کادر حفاظت مشمول ضوابط و مقررات مربوط به خود بوده و کمافی السابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید