اختلال دوباره در کارگزاری مفید/ مانده حساب مشتریان در روز خوب بورس پرید!

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۰
    کد خبر :716019

چند روزی بود که بازار با اصلاح مواجه شده و قیمت سهام بیشتر نمادها در کف قرار گرفته بود.

با آغاز بازار امروز مورخه 29 اردیبهشت 1399 بسیاری از سهامداران، عزم خریدن سهام در کف قیمتی را داشتند اما کاربران کارگزاری مفید امروز در زمان پیش گشایش بازار با پیام عجیبی رو به رو شدند.

کارگزاری مفید طی اطلاعیه ای به کاربران خود اعلام کرد که “مشتری گرامی، مانده نمایش داده شده در قدرت خرید شما ممکن است با اختلال همراه باشد. لطفا مانده حساب خود را از قسمت گردش حساب بررسی نمایید. موضوع توسط همکاران فنی در حال پیگیری و رفع است”.

 

این اولین باری نیست که کارگزاری مفید به کاربران خود زیان می رساند و در گذشته نیز مواردی بود که این کارگزاری ضررهایی را برای کاربران خود به ارمغان آورده بود. از جمله اینکه کاربران نمی توانستند از هیچ یک از نرم افزارها و یا سایت های این کارگزاری جهت ورود به صفحه خود جهت انجام معاملات استفاده کنند و یا اینکه در برخی موارد قیمت ها با تاخیر برای کاربران نمایش داده می شد و این موضوع معاملات برای سهامداران را با چالشی جدی مواجه می کرد.

به گزارش نبض بورس، با شاهکار امروز کارگزاری مفید حالا ابهامات و پرسش های فراوانی در ذهن کاربران این کارگزاری ایجاد شده است که مسئولین این کارگزاری باید پاسخگوی این ابهامات و پرسش ها باشند. یکی از پرسش ها این است که چرا در روزی که قیمت بیشتر سهام در کف بود مانده حساب برخی کاربران پرید؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید