عرضه اولیه 7.8 درصد سهام لاستیک یزد در فرابورس

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۴۱
    کد خبر :715962

در پی اقبال مردم به سرمایه گذاری در بورس و افزایش تعداد کدهای معاملاتی در بورس و فرابورس و نیز سرازیر شدن نقدینگی سرگردان بازار به سمت بورس و فرابورس ایران، سیاست عرضه اولیه شرکت‌های جدید در بورس و فرابورس به منظور جذب نقدینگی و عمق بخشی به بازار پیگیری می‌شود.

در این زمینه فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد به روش ثبت سفارش در روز چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 خبر داد.

 

اطلاعیه عرضه اولیه لاستیک یزد

در این اطلاعیه آمده است: به استناد پذیرش سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (سهامی عام) در تاریخ 26 آذر 98 توسط هیأت پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس ایران، سهام شرکت مذکور توسط سهامدار عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم مردم و در دو روز بعد از عرضه اولیه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه می‌شود.

در بخش مشخصات عرضه سهام لاستیک یزد در نماد «پیزد1» آمده است؛ تعداد کل سهام شرکت 510 میلیون سهم، تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز عرضه 40 میلیون و 800 هزار سهم، حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 50 سهم، دوره ثبت سفارش روز چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 مطابق با پیام ناظر بازار و دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 40 هزار و 100 ریال تا 40 هزار و 353 ریال خواهد بود.

به گزارش فارس، در آخرین عرضه اولیه سهام شرکت‌ها که مربوط به صنایع شیر پگاه گیلان بود، بیش از 2 میلیون و 73 هزار نفر شرکت کردند که به هر کس حدود 14 سهم رسید. این روزها اقبال مردم به بورس بیشتر شده و نقدینگی سرگردان در بازار به خاطر وجود رکود در بازارهای مسکن، املاک، طلا و خودرو به سمت بازار سرمایه حرکت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید