گلکسی A51 سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰

    کد خبر :715008

شرکت استراتژی آنالیتیکس که در زمینه‌ی تحلیل بازار گوشی‌های هوشمند و دیگر گجت‌های قابل حمل فعالیت دارد، آماری منتشر کرده است که گزارشی از میزان درصدی فروش تلفن‌های هوشمند در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ را ارائه می‌دهد. براین اساس از ۶ گوشی هوشمند پرفروش در بازارمحصولات اندرویدی ۴ دستگاه توسط سامسونگ تولید و عرضه شده است و دو تلفن هوشمند دیگر نیز از محصولات شیائومی هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی A51 مدل 4G توانسته بیشترین فروش را در بازه‌ی زمانی یک ژانویه‌ی ۲۰۱۹ (۱۱ دی ۹۸) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ۹۹) در میان محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید داشته باشد. گلکسی A51 مدل 4G با فروش ۶ میلیون دستگاه درواقع ۲٫۳ درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازه‌ی زمانی یادشده را تشکیل می‌دهد.

گلکسی A51، جایگزین گوشی هوشمند محبوب گلکسی A50 طرفداران بسیاری در دنیا دارد؛ اما بازار اصلی فروش آن را کشورهای اروپایی و آسیایی تشکیل می‌دهند. در جایگاه دوم، گوشی شیائومی ردمی ۸ قرار دارد که سهم آن از مجموع تلفن‌های هوشمند اندرویدی فروخته‌شده ۱٫۹ درصد است؛ درحالی‌که ردمی نوت ۸ نماینده‌ی دیگر شیائومی در فهرست پرفروش‌ها، ۱٫۶ درصد از بازار را در اختیار دارد.

بازار اصلی ردمی ۸ شیائومی را کشورهای هند و چین تشکیل می‌دهند؛ اما شاهد افزایش فروش آن در بازار اروپا نیز هستیم. شرکت تحلیلی استراتژی آنالیتیکس عنوان می‌کند که شیوع بیماری کرونا در جهان باعث شده تا کاربران به‌جای خرید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار به سراغ محصولات میان‌رده بروند؛ البته باید گفت قیمت مدل‌های پرچم‌دار و پریمیوم نیز تأثیر بسیاری در تصمیم خریداران داشته است.

به گزارش زومیت،درواقع تنها گلکسی اس ۲۰ پلاس سامسونگ به‌عنوان محصولی پرچم‌دار در میان شش گوشی هوشمند پرفروش اندرویدی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ به چشم می‌خورد. آمارها نشان می‌دهد ۱٫۷ درصد تلفن‌های هوشمند اندرویدی فروخته‌شده در بازه زمانی ذکر‌شده را گلکسی اس ۲۰ پلاس تشکیل می‌دهد. جالب است بدانید گلکسی اس ۲۰ اولترا و نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۰ در فهرست مشاهده نمی‌شوند و فروش کمتری را تجربه کرده‌اند.

در میان محصولات پرفروش اندرویدی می‌شود به گلکسی A10s و A20s نیز اشاره کرد که هردو از گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شوند. در این میان ردمی نوت ۸ نیز دومین محصول از شیائومی است که جایگاهی در میان ۶ تلفن هوشمند پرفروش اندرویدی به دست آورده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید