ورود وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۹:۳۷
    کد خبر :714610

پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمام مسابقات ورزشی، ورزشکاران در سراسر دنیا در رشته‌های مختلف ورزشی با انتشار کلیپی دوران قرنطینه را سپری می‌کنند. کلیپ منتشر شده از شناگران ایرانی در فضای مجازی سر و صدای زیادی ایجاد کرد، اما نکته قابل تامل در کلیپ منتشر شده این است که بانوان حاضر در کلیپ عضو تیم ملی نیستند.

محسن رضوانی درباره کلیپ منتشر شده شناگران ایرانی گفت: روز دوشنبه متوجه انتشار کلیپ چالشی شدیم. کلیپی که شناگران از سراسر دنیا منتظر آغاز تمرینات خود و استفاده از استخر هستند.

او ادامه داد: گروهی در ایران نیز با هدف تولید کلیپ دوران قرنطینه شنا به چند شناگران ایرانی و برخی ملی پوشان پیغام داده‌اند.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: شناگران ایرانی نیز بدون اطلاع فیلم را تهیه و ارسال کردند چرا که احساس کردند یک چالش جهانی است و برای فدراسیون جهانی تهیه می‌شود. چند خانم شناگر نیز در این کلیپ حضور دارند که برخی از آن‌ها شناگر حرفه‌ای نیستند و برخی نیز شناگران موزون هستند که در ایران ساکن نیستند.

به گزارش مهر،او در پایان گفت: از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که با سازندگان اصلی این کلیپ برخورد خواهد کرد و منشا اصلی آن را پیدا خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید