گلکسی نوت 20 به نمایشگر 60 هرتزی مجهز خواهد بود

    کد خبر :714348

دیروز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی نوت 20 و نوت 20 پرو مجهز به نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود که این موضوع با توجه به استفاده سری گلکسی S20 از این نمایشگرها منطقی به نظر می‌رسد. با این‌حال، همان منبع امروز اطلاعات جدیدی را فاش کرده که خبر خوبی برای طرافداران پرچمداران ارزان‌تر سامسونگ و پنل‌های با رفرش ریت بالا نیست.

به گفته راس یانگ، موسس و مدیر اجرایی شرکت Display Supply Chain Consultants، گلکسی نوت 20 از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نخواهد کرد و فقط قادر به اجرای نرخ‌های ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود. اما نوت 20 پلاس همچنان از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

یانگ گفته که این اطلاعات توسط سامسونگ تائید شده‌اند؛ اما از آنجایی‌که خود شرکت صحبتی در این باره نکرده، بهتر است که با کمی احتیاط به این اطلاعات نگاه کنیم؛ ولی اگر این خبر صحت داشته باشد، رزولوشن و نرخ نوسازی نوت 20 پایین‌تر از نوت 20 پلاس خواهد بود.

امیدواریم که این اتفاق لااقل منجر به کاهش قیمت نوت 20 شود، اما با توجه به سیاست‌های اخیر قیمت‌گذاری سامسونگ بعید به نظر می‌رسد که شاهد یک مدل نوت اقتصادی باشیم.

به گزارش آی تی سان ،دلیل استفاده سامسونگ از پنل ۶۰ هرتزی برای نوت 20 را باید در کاهش مصرف انرژی دستگاه جستجو کرد، چراکه نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی که با فناوری LTPS ساخته می‌شوند، مصرف انرژی بسیار بالایی دارند. نوت 20 پلاس از پنل LTPO استفاده خواهد کرد که به گفته یانگ بهترین پنل برای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. با این‌حال، این نوع پنل‌ها بسیار گران هستند و نوت 20 پلاس احتمالا قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید