ساخت ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ از زباله های صنعتی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸
    کد خبر :714046

کار در ورزشگاه راس ابو عبود که عمدتاً از زباله های صنعتی ساخته شده است ، با سرعت زیاد در حال انجام است و یکی از هشت ورزشگاه پیشنهادی جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا است. کمیته عالی تحویل و میراث (SC) ، که کمیته سازماندهی محلی این مسابقات است ، در حال ساخت تنها هشت استادیوم برای این مسابقات است. کار بر روی هشت ورزشگاه جام جهانی قطر و پروژه های بزرگ مرتبط با این مسابقات علی رغم شیوع بیماری همه گیر کروناویروس (COVID-۱۹) ادامه دارد.

ورزشگاه راس ابو عبود قرار است تا مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی را میزبانی کند. تاکنون ۹۲۳ کانتینر از ۹۴۹ کانتینز زباله های صنعتی مورد نیاز برای ساخت آن به محل استادیوم تحویل داده شده است.

به گزارش ایسنا،پس از پایان مسابقات ، استادیوم ۴۰ هزار ظرفیتی کاملاً تخریب می شود وقطعات آن به تیم های ورزشی در قطر و خارج از کشور تبدیل می شود.

از بین هشت ورزشگاه پیشنهادی جام جهانی ، کار در یک استادیوم – ورزشگاه بین المللی خلیفه – در حال حاضر کامل است در حالی که شورای عالی قول داده است دو سال قبل از شروع مسابقات جام جهانی محل های باقی مانده را تحویل دهد.

جام جهانی فیفا ۲۰۲۲ به دلیل اختلاف دمای تابستان در کشور کوچک خاورمیانه در زمستان برگزار می شود. به این ترتیب ، جام جهانی فیفا قطر ۲۰۲۲ ، از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید