برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در دماوند

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۲۱
    کد خبر :713869

به گزارش دانشجو، شاهین فتحی در این باره گفت: این اقدام برای اطمینان بخشی به شهروندان دماوند است که بدانند دستگاه‌های امدادی، همواره و حتی پس از وقوع زلزله نیز آماده خدمت رسانی به هموطنان برای هر نوع رخداد احتمالی هستند.

فتحی تصریح کرد: در کنار جمعیت هلال احمر نیز دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی زیر نظر فرماندار شهرستان دماوند مشغول به فعالیت هستند، تمامی فعالیت‌ها همچون ایجاد زیرساخت و فضای مناسب برای اسکان اضطراری، توسط هلال احمر و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی در شهرستان دماوند در حال انجام است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هلال احمر، وی ادامه داد: در مرحله اول ۱۱۰ چادر در مجتمع ورزشی هلال احمر دماوند برپا و دیگر مکان‌های اسکان اضطراری در نقاط مختلف شهرستان دماوند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: مدارس، اماکن ورزشی و فضا‌های دیگر نیز که امکان برپایی اسکان اضطراری در آن‌ها وجود دارد، در راستای کاهش دغدغه هموطنان و همچنین برای ایجاد بستری مناسب جهت آمادگی برای هرگونه رخداد احتمالی، آماده برپایی است که امیدواریم هیچگاه حادثه‌ای نداشته باشیم تا نیازی به استفاده از این فضا‌ها نیز نداشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید