جزییات ثبت نام غیرحضوری برای دریافت وام مسکن

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۳۶
    کد خبر :713807

به گزارش ایلنا، حسن علمداری اعطای غیرحضوری تسهیلات مسکن اظهار داشت: در حال حاضر این امکان به وجود آمده است که افراد بتوانند به صورت غیرحضوری تقاضای دریافت تسهیلات مسکن را داشته باشند. به محض اینکه مراحل ثبت درخواست کامل شد، به افراد کد پیگیری داده می‌شود که با آن کد پیگیری می‌توانند مراحل پرونده خود را رصد کنند.

وی ادامه داد: در سامانه بانک مسکن قسمتی وجود دارد که با ثبت کد پیگیری در آن بخش، امکان رصد اخرین وضعیت پرونده فراهم می‌شود.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه متقاضیان باید مدارکی را برای ارسال اینترنتی به همراه داشته باشند، گفت: مدارک به صورت اسکن از جمله فتوکپی کارت ملی، شناسنامه، سند و پروانه و برای دریافت وام ساخت مدارک نقشه باید ارسال شود.

علمداری ادامه داد: سالانه ۷۰۰ هزار مشتری برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن مراجعه می‌کنند که با این اقدام صرفه جویی قابل توجهی در وقت مردم خواهد شد و مهم‌تر از آن به مهار شیوع کرونا هم بسیار کمک خواهد کرد. در این مدت کوتاه اجرای این طرح، ۳۰ هزار کد پیگیری صادر شده و امور اجرایی ۶ هزار نفر انجام شده است.

وی تاکید کرد: فاز دوم این برنامه که در اواخر سال راه اندازی می‌شود این است که با دریافت مجوز امضای دیجیتال، دیگر نیازی به حضور مشتری برای ثبت امضا هم نیست و مشتریان برای انجام این امور حتی یکبار حضوری در بانک مسکن نخواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید