ساعت کار ادارات در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان کاهش یافت

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱
    کد خبر :713796

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا همچنین از استمرار فعالیت دستگاه های اجرایی استان تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان و دور کاری خبر داد.

وی ادامه داد: مصوبه حضور دو سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استمرار دارد و یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می دهند و

به گفته عباس پاشا، به دستگاه ها ابلاغ شده که در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر اقدام شود.

وی افزود: در راستای استمرار مصوبه قبلی شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در تمامی استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشتگاه های اجرایی در شهرستان‌های استان تهران روزهای پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، گفت: ساعت فعالیت این دستگاه ها در روزهای پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خاطرنشان کرد: با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل می آید تا خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید